دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فارغ التحصیلان رشته های دندانپزشکی پس از دانش آموختگی امکان ارائه خدمات مربوط به دهان و دندان را از طریق تاسیس کلینیک و با رعایت شرایط لازم دارند . برای تاسیس کلینیک دندانپزشکی فقط داشتن شرایط تاسیس کافی نیست بلکه باید تجهیزاتی برای فضای مورد نظر تهیه شود تا وزارت متبوع مجوز دایر کردن کلینیک دندانپزشکی را صادر کند .

 

شرایط و ضوابط دریافت مجوز کلینیک دندانپزشکی

شرایط عمومی :

 تاسیس هر گونه موسسه درمانی به نام مرکز دندانپزشکی قبل از هر گونه اقدام ، منوط به کسب موافقت اصولی و پروانه تاسیس از وزارت متبوع است .

 گواهی عدم سوء پیشینه و اعتیاد

داشتن ساختمان مناسب و مورد تایید کارشناس وزارتخانه متبوع

 حداقل مساحت ۱۵۰ متر مربع بوده که در یک یا چند طبقه ساختمان احداث شود .

 نرم افزار مطب دندانپزشکی

شرایط تخصصی :

وجود یک دستگاه اتوکلاو با حجم حداقل ۱۷ لیتر به ازای هر پنج دستگاه یونیت دندانپزشکی الزامی است

وجود حداقل یک دستگاه رادیوگرافی پری اپیکال

حداقل پنج دستگاه یونیت صندلی دندانپزشکی و متعلقات مربوطه ضروری است

مسئول فنی می بایست در یکی از رشته های دندانپزشکی تخصص داشته باشد

حضور حداقل یک نفر تکنیسین رادیولوژی با تحصیلات دانشگاهی

حضور حداقل یک نفر پرستار دندانپزشکی با تحصیلات دانشگاهی

 

شرایط ساختمان و تجهیزات :

فضای فیزیکی مورد نیاز مرکز درمانی بر اساس تعداد یونیت دندانپزشکی بر اساس مساحت مناسب برای هر کدام 10 متر محاسبه می شود .

فضای مورد نیاز برای هر قسمت می بایست مجزا از سایر قسمت ها باشد .

فضای ساختمان قبل از اخذ مجوز باید مورد تایید قرار گیرد .

وجود تجهیزات و دارو در اتاق اورژانس ضروری است .

 

فارغ التحصیلان رشته های دندانپزشکی امکان شرکت در آزمون های استخدامی وزارت بهداشت را نیز دارند . بدین منظور باید در موعد مقرر ثبت نام کرده تا شانس خود را برای استخدام در دستگاه های دولتی علوم پزشکی بسنجند .

 

شرایط نیروی انسانی:

با توجه به تعداد یونیت ها ، تعداد دندانپزشک و پیرادندانپزشک ها مشخص می شود .

درمانگاه های غیر دولتی حق بکارگیری دندانپزشکان شاغل در بخش های دولتی در ساعات اداری را ندارند .

دندانپزشکان شاغل در هر مرکز باید دارای پروانه مطب مربوط به همان شهر باشند .

موسس می بایست هر سال نسبت به اعلام تقاضای ارزشیابی اقدام نماید .

 

https://www.ted.com/profiles/23509747

https://en.gravatar.com/teodorbagwell23


 

  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

خرید و نصب دستگیره دیجیتال میتواند یک انتخاب بسیار شیک و دل چسب باشد، طراح و قابلیت این دستگیره های دیجیتالی آنقدر خاص و مدرن هستند که شما با نصب این دستگیره هوشمند در  منزل خود یک تجربه بسیار جدید را خواهید چشید.

طرح و سبک دستگیره دیجیتال بسیار متنوع و جدید هستند.انتخاب دستگیره هوشمند نشان دهنده حسن سلیقه شما خواهد بود، هر فردی هنگام باز کردن درب منزل شما وقتی دستگیره دیجیتالی را مشاهده کند حتما به آن جذب خواهد شد، درب ورودی منزل با انتخاب یک طرح زیبا از دستگیره می تواند بسیار تغییر کند. شاید انتخاب دستگیره در نظر اول بسیار ساده و جزئی بیاید اما همین انتخاب جزئی می تواند فضای ورودی منزل شما را بسیار زیباتر و مدرن تر کند.

برای بسیاری از افراد داشتن خانه ای شیک با دکوراسیون مدرن و امروزی بسیار اهمیت دارد، نصب دستگیره دیجیتال و یا سیستم های امنیتی جدید یک تجربه جدید میتواند برای شما باشد، در نظر داشته باشید که شما با نصب یک سیستم هوشمند هنگام باز کردن درب منزل به جای استفاده از کلید و سبک قدیمی از یک صفحه کلید شیک و مدرن استفاده خواهید کرد

دستگیره دیجیتال سامسونگ.

مزایای نصب دستگیره دیجیتال

مزایای نصب سیستم های هوشمند و دیجیتالی بسیار متنوع و زیاد است. یکی از بارزترین و اولین فواید این سیستم های هوشمند برتری آنها نسبت به نمونه قفل ها و دستگیره های سنتی است. شما بارها ممکن است که برایتان پیش بیاید که دسته کلید خود را جا گذاشته باشید و یا اینکه آن را گم کرده باشید و این اتفاق شاید بارها شما را آزار داده باشد.

با نصب این قفل ها و سیستم های هوشمند شما دیگر نیازی به همراهی دسته کلیدی حجیم ندارید و تنها حتی با وارد کردن یک اثر انگشت ساده نیز می توانید درب منزل خود را باز کنید، این سیستم های هوشمند با جهت حفظ آرامش و آسان تر کردن کارها برای شما است و شما با نصب این دستگیره های زیبا و جدید می توانید تجربه لذت بخش بدون کلید را در هنگام باز کردن درب منزل خود تجربه کنید.

نصب سیستم های هوشمند اصلا دشوار نیست و شاید زمانی که اسم سیستم هوشمند را می شنوید گمان کنید که نصب این سیستم ها بسیار دشوار هستند اما حال باید گفت که اصلا اینگونه نیست و طراحی این سیستم ها به گونه ای هستند که هم نصب آسانی دارند و هم کارایی بسیار بالایی دارند.

صفحه کلید این سیستم ها هوشمند ضد هک است و از امنیت بسیار بالایی برخوردارند یکی از دلایل استفاده این سیستم ها در مراکز بانک و سایر اداره های مهم به دلیل افزایش امنیت و کارایی این سیستم ها می باشد.

این سیستم های امنیتی میتوانند از راه دور نیز باز و بسته شوند و یا حتی امکان قفل مجدد این سیستم ها از راه دور نیز امکان پذیر است و یا حتی شما می توانید با اعمال یکسری تغییراتی سبب شوید که این قفل های دیجیتالی به طور اتوماتیک باز و بسته شوند و یا حتی امکان تغییر اتوماتیک قفل ها نیز امکان پذیر است.

 

https://about.me/digitaldoorlock

https://www.vocabulary.com/profiles/B06DTIKRKVANI4

  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

مارگو رابی در مزرعه‌ای در کوئینزلند، استرالیا به دنیا آمد و در کالج سامرست در رشته درام تحصیل نمود.

۲. او در اواخر سال‌های ۲۰۰۰ و پیش از بازی در سریال “همسایگان” (Neighbors) که باعث شد در دو جایزه لاگی نامزد شود، در فیلم‌های مستقل استرالیا فعالیت خود را آغاز نمود.

بازیگر زیبا

۳. او پس از نقل مکان به ایالات متحده در سریال درام کوتاه Pan Am حضور یافت.

۴. او در سال ۲۰۱۳ در کمدی رمانتیک “درباره زمان” (About Time) نقش مکملی را برعهده داشت که باعث شد در آخر همان سال در کمدی سیاه زندگی نامه‌ای “گرگ وال استریت” (The Wolf of Wall Street) مارتین اسکورزی حضور پیدا کند.مارگو رابی

۵. رابی در سال ۲۰۱۴ یک کمپانی تولید به نام LuckyChap Entertainment راه اندازی کرد.

۶. شهرت او با بازی در نقش اصلی در فیلم‌های دیگر ادامه یافت: درام رمانتیک “تمرکز” (Focus)، فیلم اکشن ماجراجویانه “افسانه تارزان” (The Legend of Tarzan) و فیلم ابرقهرمانی “جوخهٔ خودکشی” (Suicide Squad).

اووف مارگو رابی

۷. نقش آفرینی رابی در سال ۲۰۱۷ در نقش تونیا هرادینگ اسکیت باز در فیلم “من تونیا هستم” (I, Tonya) که تهیه کنندگی آن را هم برعهده داشت، با تحسین مواجه شد. مارگو رابی؛

۸. او در سال ۲۰۱۲ در فهرست ستاره‌های رو به رشد مجله Inside Film قرار گرفت. در این فهرست ۲۵ بازیگر جوان آمریکایی رو به رشد قرار داشتند، از جمله جای کورتنی، الکس راسل، آدلاید کلمنس و دیوید لادلو.

۹. رابی یکی از طرفداران تیم هاکی رنجرز نیویورک است. اولین شهری که مارگو رابی پس از نقل مکان به آمریکا در آن زندگی کرد نیویورک است.

۱۰. در ابتدا قرار بود او در فیلم “شیرجه” (A Bigger Splash) در نقش پنه لوپه لنیر بازی کند اما به دلیل بازی در فیلم “افسانه تارزان” از آن انصراف داد. داکوتا جانسون جایگزین او شد.

منبع: http://iranreportaj.blog.ir/

  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

کرم پودرها انواع مختلفی دارند که باید بر اساس معیارهای پوستی انتخاب شوند تا بهترین نتیجه را روی پوست شما بگذارند. در این مقاله می خواهیم کرم پودری را بررسی کنیم که می تواند حافظ سلامتی پوست شما در برابر اشعه مضر آفتاب باشد

استفاده از کرم پودر اولین مرحله برای آرایش کردن شماست. اما قبل از اینکه اولین قدم را بردارید و کرم پودر را به کل صورتتان پخش کنید، نیاز است اقداماتی از قبل انجام شود. 

کرم پودر

این کرم پودرها در مواد اولیه شان دارای SPF مناسب هستند که می توانند از پوست شما در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت کنند. در واقع یک وسیله مراقبت از پوست و آرایشی پوست با یک دیگر ادغام شده است که می تواند بهترین نتیجه را روی پوستتان رقم بزند.

کرم پودر ضد آفتاب را باید مانند بقیه کرم پودرها و با توجه به معیارهای انتخاب کرم پودر خریداری کرد. مثلا معیارهای خرید کرم پودر برای پوست چرب است است که بدون روغن یا به اصطلاح free oil باشد. پس میتوانید کرم پودر ضد آفتاب مخصوص پوست های چرب یا کرم پودر ضد آفتاب پوست خشک را متناسب با میزان چربی و آب زیر پوست انتخاب کنید. 

با اینکه کرم پودر ضد آفتاب محصولی است که می تواند حافظ پوست شما باشد اما باید آن را از فروشگاههای معتبر آرایشی و بهداشتی خریداری کنید تا دارای کیفیت مناسب باشد. یکی از معتبرین فروشگاه های لوازم آرایشی که محصولات با کیفیت، اصل و با قیمت مناسب را ارائه میدهد روبی سان است. می توانید به سایت روبی سان مراجعه کنید و نمونه لوازم آرایشی به خصوص کرم پودرهای با کیفیت آن را مشاهده نمایید و خریدی مطمئن انجام دهید.

 

  • fidaxo learn