دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

۱۳ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

در سال‌های اخیر قفل‌های بدون کلید و قفل های الکترونیکی حسابی در میان صاحب‌خانه‌ها محبوب شدند. این قفل‌ها در ابتدا برای بکار رفتن از داخل اتومبیل و سیستم باز کردن در از راه دور طراحی شده بودند، اما اکنون با موفقیت تمام برای کاربرد درب خانه‌ها هم ساخته شده‌اند.

 

دلایل بسیاری می‌تواند وجود داشته باشد که استفاده از قفل های الکترونیکی و قفل‌های بدون کلید را توجیه کند، ولی در عین حال خطرات مربوط به این نوع سیستم راهم باید در نظر گرفت، بیایید برخی از مزایا و معایب این محصول جدید را بررسی کنیم تا ببینیم کدام کفه ترازو سنگین‌تر است.

مزایای قفل‌های بدون کلید

یکی از مزایای اصلی قفل‌های بدون کلید آنست که لازم نیست با خودتان کلید را اینور و آنور ببرید. پس دیگر لازم نیست نگران گم کردن کلید خود باشید و یا زمان زیادی را دم در صرف گشتن به دنبال آن کنید. درنتیجه دیگر حتی لازم نیست یک کلید یدک خارج از خانه مخفی کنید. یادتان باشد اکثر دزدان منازل با علم به این قضیه در گوشه و کنار در ورودی به دنبال کلید یدک می‌گردند.

 

یکی دیگر از مزایای قفل های الکترونیکی آنست که حتی در نبودتان هم می‌توانید در را برای مهمانان ناخوانده باز کنید. یعنی دیگر نیاز نیست کلید یدک بسازید تا به نگهبان سگ‌تان، کارگر منزل یا مهمان‌تان بدهید. فقط باید به آن افراد کد مناسب را برای سیستم و ورود به منزل بدهید.

 

با وجود این سیستم در خانه، می توانید متوجه شوید دقیقا چه زمانی و چگونه چه کسانی برای دسترسی ورود به خانه‌تان تلاش کردند. این ویژگی باعث می‌شود مطمئن شوید که خانه کاملا امن و امان است.

قفل الکترونیکی

مزایای قفل های الکترونیکی

راحتی: خیال‌تان از بابت باز کردن در بخصوص مواقعی که مثلا بار سنگین در دست دارید راحت خواهد بود، چون بدون نیاز به گشتن دنبال کلید در به راحتی باز خواهد شد.

 

گم کردن کلید: با داشتن قفل الکترونیکی دیگر لازم نیست نگران گم کردن کلید باشید.

 

ایمنی کودک: با وجود چنین قفل‌هایی از بابت ماندن بچه‌های کوچک در خانه هم مطمئن‌تر خواهید بود چون این قفل‌ها قابلیت محافظت در برابر کودکان دارند.

 

 

 

معایب قفل های الکترونیکی بدون کلید

قیمت قفل دیجیتال سامسونگ

درست است مزایای بسیاری برای کاربرد سیستم قفل الکترونیکی در خانه وجود دارد، اما برخی نکات مهم دیگر را هم باید در نظر بگیرید. درست است سیستم‌ قفل‌های بدون کلید به طور کلی امن هستند و طوری طراحی شدند که درصورت ورود چندباره کد نادرست هشداری به پلیس یا مقامات دیگر بفرستد، اما این امکان وجود دارد که فردی کد ورودی خانه‌تان را حدس زده و یا هک کرده باشد.

 

بعلاوه درست همانطور که ممکن است کلید‌های‌تان را فراموش کرده یا جا گذاشته باشید، این امکان هم وجود دارد که رمز عبور دسترسی به سیستم ورودی را فراموش کنید و پشت در بمانید. شاید استفاده از یک کد کاملا تصادفی و کمی پیچیده البته نه در حدی پیچیده که فراموش کنیدبه نظر منطقی‌تر باشد، اما انتخاب‌های ساده مثل تاریخ تولد یا اعداد ساده و تکراری را کنار بگذارید.

 

نکته منفی نهایی در مورد قفل های الکترونیکی بدون کلید عدم کارکرد درست سیستم‌های الکتریکی در صورت خرابی یا قطع برق است. در صورت وقوع چنین مشکلی ممکن است مجبور شوید کل زمان قطی برق را پشت در بمانید و یا در خوب قفل نشود و باز بماند. البته خوشبختانه، اکثر سیستم‌ها مجهز به پشتیبان باتری برای ایجاد امنیت در چنین زمانی هستند.

منبع=https://ello.co/linkonbaroz

  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

 این مقاله به شما کمک می‌کند تا رژلب مناسب و مورد علاقه خود را تهیه کنید. در نتیجه نه تنها یک خرید آسان را تجربه می‌کنید، بلکه در هزینه‌های خود به میزان قابل توجهی صرفه‌جویی می‌کنید.

یک رژلب مناسب، تاثیر بسزایی در زیبایی چهره و آرایش شما دارد. از این رو یک خرید اشتباه نه تنها می‌تواند باعث کاهش زیبایی آرایش‌تان شود، بلکه ممکن است مضراتی برای سلامتیتان به همراه داشته باشد. در این صورت توصیه می‌کنیم پیش از خرید رژلب حتما به نکات زیر توجه کنید.

به رنگ و تنالیته پوستتان توجه کنید.

به اندازه، شکل و فرم لب هایتان توجه کنید.

به چربی و رطوبت موجود در لب هایتان توجه کنید. اگر خشک است رژ لب چرب بخرید.

خرید رژ لب را از بین برندهای معتبر انجام دهید.

منبع: سایت لوازم آرایشی روبی سان

  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

خیلی از افراد از انجام عمل زیبایی بینی هراس دارند. باید گفت بخشی از این هراس طبیعی است. قرار گرفتن در محیط درمانی و رفتن زیر تیغ جراحی همیشه اضطراب آور است. مخصوصا اگر نتیجه ی این عمل به طور واضح و در مرکز چهره ی شما نمایان باشد. علت عمده ی این اضطراب، ترس از موفق بودن یا نبودن جراحی بینی است. شما هم اگر از نتیجه ی عمل زیبایی بینی خود مطمئن نباشید، تحت استرس زیادی قرار خواهید گرفت و حتی ممکن است از انجام عمل منصرف شوید.

برای این که یک عمل زیبایی بینی موفق را پشت سر بگذارید، به چند توصیه ی مهم باید توجه کنید تا هم ریسک انجام عمل را به حداقل برسانید و هم شانس موفقیت جراحی بینی خود را بالا ببرید.

سابقه ی پزشکی خود را به طور کامل با جراح در میان بگذارید

برای هر عمل جراحی لازم است به طور کامل سابقه ی پزشکی خود را برای جراح شفاف کنید. سابقه ی پزشکی شما شامل سابقه ی داشتن هر گونه بیماری مانند فشار خون، دیابت، بیماری های خونی و سابقه ی مصرف مداوم دارو می شود. اهمیت دانستن سابقه ی پزشکی شما از این جهت است که داشتن هر کدام از این موارد می تواند در اتاق عمل مشکل ساز باشد و فرآیند ریکاوری و دوران نقاهت شما را طولانی کند. علاوه بر آن اگر به برخی داروها و مواد بیهوشی حساسیت داشته باشید و پزشک از آن آگاه نباشد، خطر بزرگی در اتاق عمل پیش روی شماست. بنابراین برای حفظ سلامتی خودتان صادقانه و شفاف سابقه ی پزشکی خود را به طور کامل برای پزشک توضیح دهید.

مشاوره پیش از عمل زیبایی بینی

ایبوپروفن، آسپیرین و سیگار ممنوع!

بخش مهمی از موفقیت جراحی بینی را خودتان با انجام مراقبت های پیش از عمل زیبایی بینی رقم می زنید. مصرف داروهای دارای ایبوپروفن در ترکیبات خود و آسپیرین به علت رقیق کردن خون باعث می شود خونریزی هنگام جراحی بینی شدت پیدا کند و فرآیند عمل را مختل کند و بعد از عمل نیز احتمال خونریزی را افزایش دهد. بنابراین از مصرف این داروها اجتناب کنید و برای مصرف هر نوع داروی دیگری با جراح خود مشورت کنید.

مصرف دخانیات نیز به علت داشتن نیکوتین برای عمل جراحی خطرآفرین است. زیرا نیکوتین شریان ها را تنگ می کند و خونرسانی را مختل می کند. مصرف دخانیات پیش از جراحی بینی دوران نقاهت را طولانی می کند و بهبود زخم ها را به تعویق می اندازد.

از بینی عمل شده ی خود محافظت کنید

پس از این که عمل زیبایی بینی را انجام دادید، بینی شما در شرایط آسیب پذیری قرار می گیرد. برای محافظت از بینی آسیب دیده و برای تثبیت تغییرات اعمال شده روی بینی باید مواردی را رعایت کنید که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

عمل بینی

به هیچ وجه نگذارید گچ بینی خیس شود. زمانی که قادر به دوش گرفتن خواهید بود را پزشک شما تعیین می کند. اگر نیاز به استحمام دارید، بدون ریختن آب روی سر و با حداکثر احتیاط این کار را انجام دهید.

هنگام عطسه دهانتان را باز نگه دارید تا کمترین فشار به بینی وارد شود.

برای کاهش کبودی و تورم اطراف بینی از کمپرس سرد استفاده کنید.

تا یک ماه پس از عمل زیبایی بینی به هیچ وجه از عینک استفاده نکنید. عینک به بینی فشار وارد می کند و در شکل گیری فرم مناسب بینی اختلال وارد می کند.

هنگام استراحت سر خود را بالا بگیرید و نگذارید سرتان به اطراف بچرخد و بینی به جایی برخورد کند.

برای مسواک زدن از نرم ترین مسواک ممکن استفاده کنید و به لثه ی بالایی فشار نیاورید.

برای تعویض پانسمان به موقع اقدام کنید.

نحوه ی چسب زدن روی بینی را به خوبی یاد بگیرید و به درستی بینی خود را چسب بزنید.

منبع: https://www.alef.ir/news/3990616097.html

  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

مژه ها در ظاهر افراد بسیار تاثیر گذار هستند.

 داشتن مژه های بلند و پر پشت می‌تواند ظاهر شما را بسیار زیباتر کند.

البته به این نکته توجه کنید که نام اصلی این محصول ماسکارا می‌باشد، اما چون اولین بار این محصول از شرکت ریمل وارد ایران شد ، امروزه ماسکارا را با نام ریمل می‌شناسند.

با توجه به نیاز مژه ها می توانید نوع ریمل خود را مشخص کنید. برس ریمل ها در مدل های مختلفی مانند حجم دهنده، بلند کننده، حالت دهنده و جدا کننده وجود دارند و بیشتر ریمل های موجود در بازار تعدادی از این ویژگی ها را به صورت یکجا دارند. علاوه بر نوع برس، ریمل ها بر اساس ضد آب بودن و ضد آب نبودن نیز دسته بندی می گردند.

خرید ریمل اورجینال را از بین برندهای معتبر جهانی انجام دهید تا خیالت هم از بابت کیفیت کالا راحت باشد

  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

 

 

خرید سیم کارت همراه اول با توجه پیشرفت زیرساخت های این اپراتور ،در چند سال اخیر می تواند بسیار عاقلانه باشد .اما هر سیم کارتی با هر شماره ای نمی تواند مناسب کسب و کار ها باشد ، خرید سیم کارت همراه اول رند ،  کاربرد های بسیاری می تواند داشته باشد .در این مقاله قصد داریم که به صورت کیفی در مورد خرید سیم کارت همراه اول رند صحبت کنیم . در ابتدای بحث در مورد برخی کاربرد های سیم کارت رند از جمله سیم کارت همراه اول صحبت کنیم ، و پس از آن در مورد روش های خرید سیم کارت همراه اول رند صحبت خواهیم داشت.

خرید سیم کارت همراه اول

برند سازی بهتر

 

اگر شما قصد خرید شماره برای بیزینس خود داشته باشید ، قطعا شماره ی شما باید دارای خصوصیات خاصی باشد ،  با توجه به عرف جامعه سیمکارت های دائمی همراه اول به صورت عادی ،به مشتری شما حس اطمینان می دهد ، با خرید سیم کارت همراه اول در ابتدا می توانید اعتماد مشتریان را جلب نمایید و شماره تلفنتان را  برای برند سازی استفاده نمایید .


 

 نکته مهم تر در مورد خرید سیم کارت همراه اول و برند سازی رند بودن سیم کارت خریداری شده ی شما می باشد ، فرض کنید شما به عنوان یک برند یا کسب و کار قصد تبلیغات با شماره ی تلفنتان را دارید ، قطعا شماره تلفن شما باید به راحتی در ذهن باقی بماند ، تا مشتریان برای پیدا کردن شماره تلفن شما دچار دردسر نشوند . علاوه بر این سیم کارت همراه اول رند می تواند بسیار جذاب باشد که در عنوان بعدی در مورد آن صحبت می کنیم .

 

 خرید سیم کارت

جذابیت سیم کارت همراه اول رند

 

 با خرید سیمکارت همراه اول رند می توانید نظر دیگران را به خود جلب کنید ، اول از همه زیبایی شناسی در ذهن مردم بسیار اهمیت دارد که با زیبایی شماره تلفنتان دیگران به شماره تلفن شما جذب می شوند ، یک تبلیغات بیلبوردی را تصور کنید که در یک اتوبان قرار دارد ، بسیاری اوقات افراد به جای اینکه به مفهوم تبلیغات توجه نمایند به شماره تلفن درج شده روی آن توجه می نمایند .

 

 علاوه بر آن با خرید سیمکارت همراه اول رند ، همانطور که گفته شد ، شماره تلفن شما به راحتی در ذهن کاربرانتان باقی می ماند ، در مثال بیلبورد موجود در اتوبان ، مخاطب تنها چند ثانیه می تواند به تبلیغات شما توجه نماید ، و شماره تلفن شما باید به راحتی در ذهن وی باقی بماند ، علاوه بر این گاهی ممکن است به خاطر شماره ی زیبای شما ، ذهن فرد برای لحظاتی به تبلیغات شما جلب نماید .

 

 

 

 

 

آنتن دهی خوب و سرعت اینترنت بالا

 

با توجه به پیشرفت های فعلی در صنعت های اپراتور ها ، همراه اول نیز یکی از اپراتور های پیشگام در صنعت اینترنت همراه می باشد و در حال حاضر مجهز به سرویس های 4G و 4.5G می باشند که یکی از سریع ترین اپراتورهای همراه می باشند ، بعلاوه بر این همراه اول به عنوان اولین اپراتور تلفن همراه کشور  بیشترین ، آنتن دهی را در سراسر کشور دارا می باشد و تمام این امکانات را می توانید به خرید سیمکارت همراه اول در دسترس داشته باشید .

 

 

 

با خرید سیم کارت همراه اول ، علاوه بر این امکانات ، می توانید به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشید ، با خرید سیم کارت همراه اول رند و دائمی می توانید از امکان تماس ارزان تر و همچنین بسته های مخصوص مشترکین استفاده نمایید.

 

منبع= https://www.edocr.com/v/gv20q6yg/alriezaa/rond-pdf

  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰
  • بدون حضور زوجین
  • حدود ۱۰ روز کاری
  • حق الوکاله هر وکیل ۲ میلیون با جمع هزینه ها برای ۲ نفر ۴ میلیون پانصد. نصف مبلغ(دو میلیون و دویست و پنجاه هزار تومان) در ابتدا و نصف دیگر پس از صدور رای قطعی دریافت میشود

همانطور که می دانید توافق فی ما بین وکیل و موکل و قرارداد آن ها دارای اعتبار قانونی است. بدیهی است که با توجه به نوع پرونده و شخصیت علمی و تجربی وکیل، حق الوکاله وکلا متفاوت می باشد.

اما با توجه به این که متخصص در امور خانواده و در پرونده های مرتبط به آن می باشند هزینه وکیل طلاق توافقی را منصفانه  برای این دست پرونده ها در نظر گرفته است که سعی می شود با بهترین کیفیت و در کمترین زمان – اگر زوجین تمایل داشته باشند – پرونده را به سر انجام و صدور رای برسانند.

هزینه وکیل طلاق توافقی یا همان حق الوکاله برای طلاق توافقی برای دو وکیل ۳ میلیون هشتصد هزار تومان است. مگر اینکه زوجین قبلا گواهی عدم انصراف از طلاق را از مرکز غربالگری گرفته باشند که در اینصورت حق الوکاله طلاق نفری ۱ میلیون و پانصد هزار تومان است.

هزینه وکیل طلاق توافقی و هزینه های جانبی :

حدود مبلغ ۱۶۰ هزار تومان هزینه دادرسی و دفتر خدمات الکترونیک است و ۸۰ هزار تومان هم هزینه مشاوره دادگاه که همگی توسط ما پرداخت می شود. هزینه مشاوره بهزیستی، هزینه دادرسی و مشاوره دادگاه همه در دل حق الوکاله ذکر شده است.

سوال می شود یک وکیل می تواند از جانب زوجین اعلام وکالت کند که در جواب باید گفت که امکان وکالت همزمان زن و شوهر در طلاق توافقی توسط یک وکیل وجود ندارد ولی یکی از زوجین می تواند وکیل اختیار کند و دیگری بدون وکیل همراه وکیل برای انجام مراحل طلاق توافقی حضور یابد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به اپلیکیشن حقوقی شهرداد مراجعه نمایید.

  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

ریمل یکی از مهم ترین و پرکاربردترین لوازم آرایش خانم ها است که به سادگی در کیف آرایشی هر خانمی یافت می شود. از ریمل جهت درشت تر نشان دادن چشم ها و بلند و پرپشت تر نشان دادن مژه ها استفاده می شود. این روزها می توان انواع مختلف ریمل ها را در فروشگاه های لوازم آرایشی پیدا کرد ولی این که چه نوع ریملی برای مژه های شما مناسب است بستگی به نوع چشم و مژه های شما دارد.

ریمل اگر مناسب با چشم هایتان و مژه هایش انتخاب نشود می تواند به شدت آسیب بزند. علاوه بر آسیب و حساسیت های چشمی، مژه هایتان کوتاه می شود و ریزش پیدا می کند.

ریمل های ضد آب می تواند بیشترین آسیب را به مژه ها بزند.

اما ریمل حجم دهنده مناسب مژه های آسیب دیده ریملی است که دارای مواد اولیه اصل و استاندارد باشد. ریمل روبی سان دارای عسل در مواد اولیه خود است که می تواند مزه های آسیب دیده را بازسازی و ترمیم کند.

  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

اگر زنی به طرفیت شوهر دادخواست طلاق غیابی بدهد و زن دلیلی محکمه پسند برای طلاق ارائه کند و شوهر علی رغم ابلاغ در دادگاه حاضر نشود، لایحه ندهد و اخطاریه دادگاه هم به او ابلاغ واقعی نشده باشد رای طلاقی که از سوی دادگاه صادر می شود غیابی است.

  • یکی از مواردی که بر طبق قانون زوجه می تواند از دادگاه تقاضای طلاق کند این است زوج(شوهر) به مدت ۴ سال تمام مفقود باشد در این صورت مطابق ماده ۱۰۲۹ قانون مدنی تقاضای طلاق می شود.
  • اگر مرد (شوهر) شروط چاپی عقدنامه را امضا کرده باشد بر طبق بندهای ۸ و ۱۱ عقدنامه ترک منزل به مدت ۶ ماه هم از موجبات طلاق خواهد بود و اگر مرد در دادگاه حاضر نشود رای طلاق غیابی است.
  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

 


 

با توجه به تعدد مراجعات بیماران به مطب دندانپزشکان، تشکیل پرونده کاغذی و سپس جستجوی دستی آنها کاری زمانبر می باشد. وجود یک سیستم مکانیزاسیون مطب برای مطب دندانپزشکان جهت دسترسی آسان به پرونده جزئیات درمان بیماران می تواند کمک شایانی در تسریع کار منشی و دندانپزشک نماید. به ویژه اگر این سیستم مدیریتی قابل نصب بر روی تبلت نیز باشد که دندانپزشک با یک نگاه بتواند کلیه مراحل درمان بیمار را مشاهده نماید.

ایده کارت ویزیت هوشمند مطب بر تسریع بارگذاری اطلاعات پرونده بیمار بر روی سیستم منشی و دندانپزشک نیز افزوده است. با توجه به قابلیت نصب برنامه مطب در تبلت، دندانپزشک می تواند در هر جایی غیر از مطب خود نیز به راحتی و بدون نیاز به اینترنت به تمامی اطلاعات پرونده بیماران از جمله تصاویر و گرافی ها، نوع عملیات انجام شده بر روی تک تک دندان ها و رنگ بندی جهت تشخیص آسانتر، شرح و جزئیات درمان و .... در تبلت خود دستیابی داشته باشد.

نرم افزار دندانپزشکی

 

 چنانچه دندانپزشک در جایی بیرون از مطب خود هر گونه تغییری در این اطلاعات دهد، به هنگام بازگشت به مطب به صورت هوشمند و اتوماتیک در سیستم های منشی و دندانپزشک همسان سازی می گردد. همچنین چنانچه درغیبت دندانپزشک در مطب هر گونه تغییری در اطلاعات سیستم منشی انجام گردد، پس از بازگشت دندانپزشک به مطب به صورت هوشمند و اتوماتیک، اطلاعات جدید به تبلت دندانپزشک انتقال خواهد یافت. این روش همسان سازی اطلاعات در مطب و بیمارستان ها و سایر مراکز پزشکی که به صورت اتوماتیک و هوشمند صورت می گیرد اولین بار توسط گروه طلای نرم به اجرا درآمده است.

با توجه به تجزیه و تحلیل قوی و دقیق، منطق صحیح روال کار و ساختار درست نرم افزار، یک محیط کاربری بسیار ساده و روان برای منشی و دندانپزشک فراهم آمده تا استفاده از این نرم افزار برای آنها رضایت بخش و به دور از فشارو استرس باشد. 

چرا که انتخاب یک نرم افزار نامناسب برای مطب دندانپزشک، دغدغه عدم امنیت اطلاعات را بوجود می آورد که به جای اینکه از بار کاری منشی و پزشک کاسته گردد، باعث ایجاد مشکلاتی برای آنها خواهد شد و در نتیجه نرم افزار را کنار خواهند گذاشت.

 

بنابراین بر روی کیفیت صددرصد نرم افزار و سخت افزارهای ارائه شده برای دندانپزشکان تاکید می شود که در نهایت نرم افزاری تحت عنوان نرم افزار مطب دندانپزشکی طراحان طب تولید نموده است که با توجه به ویژگی های خاص و کاربری منحصر بفرد آن، بسیار متمایز از سایر نرم افزارهای موجود می باشد.

 

منبع: http://www.rajanews.com/news/340031/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F

 

https://www.ilna.news/fa/tiny/news-971980

  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

خیلی از افراد از انجام عمل زیبایی بینی هراس دارند. باید گفت بخشی از این هراس طبیعی است. قرار گرفتن در محیط درمانی و رفتن زیر تیغ جراحی همیشه اضطراب آور است. مخصوصا اگر نتیجه ی این عمل به طور واضح و در مرکز چهره ی شما نمایان باشد. علت عمده ی این اضطراب، ترس از موفق بودن یا نبودن جراحی بینی است. شما هم اگر از نتیجه ی عمل زیبایی بینی خود مطمئن نباشید، تحت استرس زیادی قرار خواهید گرفت و حتی ممکن است از انجام عمل منصرف شوید.

برای این که یک عمل زیبایی بینی موفق را پشت سر بگذارید، به چند توصیه ی مهم باید توجه کنید تا هم ریسک انجام عمل را به حداقل برسانید و هم شانس موفقیت جراحی بینی خود را بالا ببرید.

ایبوپروفن، آسپیرین و سیگار ممنوع!

بخش مهمی از موفقیت جراحی بینی را خودتان با انجام مراقبت های پیش از عمل زیبایی بینی رقم می زنید. مصرف داروهای دارای ایبوپروفن در ترکیبات خود و آسپیرین به علت رقیق کردن خون باعث می شود خونریزی هنگام جراحی بینی شدت پیدا کند و فرآیند عمل را مختل کند و بعد از عمل نیز احتمال خونریزی را افزایش دهد. بنابراین از مصرف این داروها اجتناب کنید و برای مصرف هر نوع داروی دیگری با جراح خود مشورت کنید.

مصرف دخانیات نیز به علت داشتن نیکوتین برای عمل جراحی خطرآفرین است. زیرا نیکوتین شریان ها را تنگ می کند و خونرسانی را مختل می کند. مصرف دخانیات پیش از جراحی بینی دوران نقاهت را طولانی می کند و بهبود زخم ها را به تعویق می اندازد.

عمل زیبایی بینی

از بینی عمل شده ی خود محافظت کنید

پس از این که عمل زیبایی بینی را انجام دادید، بینی شما در شرایط آسیب پذیری قرار می گیرد. برای محافظت از بینی آسیب دیده و برای تثبیت تغییرات اعمال شده روی بینی باید مواردی را رعایت کنید که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  • به هیچ وجه نگذارید گچ بینی خیس شود. زمانی که قادر به دوش گرفتن خواهید بود را پزشک شما تعیین می کند. اگر نیاز به استحمام دارید، بدون ریختن آب روی سر و با حداکثر احتیاط این کار را انجام دهید.
  • هنگام عطسه دهانتان را باز نگه دارید تا کمترین فشار به بینی وارد شود.
  • برای کاهش کبودی و تورم اطراف بینی از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • تا یک ماه پس از عمل زیبایی بینی به هیچ وجه از عینک استفاده نکنید. عینک به بینی فشار وارد می کند و در شکل گیری فرم مناسب بینی اختلال وارد می کند.
  • هنگام استراحت سر خود را بالا بگیرید و نگذارید سرتان به اطراف بچرخد و بینی به جایی برخورد کند.
  • برای مسواک زدن از نرم ترین مسواک ممکن استفاده کنید و به لثه ی بالایی فشار نیاورید.
  • برای تعویض پانسمان به موقع اقدام کنید.
  • نحوه ی چسب زدن روی بینی را به خوبی یاد بگیرید و به درستی بینی خود را چسب بزنید.

سخن آخر

هیچ کس نمی تواند ادعای موفقیت صد درصدی یک جراحی بینی را داشته باشد. اما با رعایت موارد پیش از عمل و سپردن جراحی به افراد خبره و متخصص و انجام مراقبت پس از عمل می توان شانس موفقیت عمل را به حداکثر رساند. اگر تمام موارد گفته شده را رعایت کنید، می توانید با خیال راحت به اتاق عمل بروید و بدون نگرانی مراحل عمل بینی گوشتی یا استخوانی را طی کنید. اگر می خواهید یک عمل زیبایی بینی موفق را روی بینی خود انجام دهید، پیشنهاد ما این است که به متخصصان دکتر تهران بیوتی اعتماد کنید و تمام خدمات مشاوره، عمل و پس از عمل را از بهترین متخصصان جراحی بینی دریافت کنید. جراحان کلینیک دکتر تهران بیوتی از شناخته شده ترین پزشکان در ایران می باشند که می توانید نمونه کارهای موفق آن ها را در وبسایت رسمی این کلینیک به نشانی drtehranbeauty.com مشاهده کنید. همچنین برای دریافت مشاوره و راهنمایی رایگان می توانید با این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

منبع: https://www.alef.ir/news/3990616097.html

  • fidaxo learn