دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تتر چیست؟

تتر یکی از ارزهای دیجیتال موجود در بازارهای ارزی است مانند بیت کوین، اتریوم، تتر و یا کاردانو.. یکی از مهم ترین ویژگیهایی که تتر دارد این است که قیمت ثابت معادل یک دلار آمریکا و یا یک یورو دارد. اما تتری که توسط دلار آمریکا پشتیبانی می شود بسیار محبوب تر از یورو است.

در ایران چکونه می توانیم خرید ارز دیجیتال مانند تتر انجام دهیم؟

در ایران به دلیل تحریم های موجود و محدودیت های دسترسی به سایت های مربوط برای اینکه بتوانید هر ارز دیجیتالی را خریداری کنید مجبور هستید از وی پی ان استفاده کنید. اما اتصالی که با وی پی ان انجام می شود سیف و ایمن نیست. حالا باید چه کار کرد؟

برای خرید ارز دیجیتال بهتر است به صرافی های آنلاین که کار ارز دیجیتال انجام می دهند ارتباط برقرار نمایید تا خریدی مطمئن و ایمنی داشته باشید.

علاوه بر این این صرافی ها می توانند کیف پول الکترونیکی که نیاز دارید تا ارزهای خود را در آنجا نگه داری کنید را برایتان خریداری می کنند.

  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

 

ویژگی های یک کرم پودر با کیفیت

در خرید کرم پودر  باکیفیت دقت کنید زیرا یک کرم پودر خوب و با کیفیت نه تنها باید ماندگاری زیادی داشته باشد بلکه باید از مواد طبیعی ساخته شده باشد تا باعث کلاژن سازی پوست شود. پوست شما اگر توسط مواد آرایشی کاملا پوشیده باشد هوا به سلول های پوست نمی رسد و همین عامل باعث آسیب رساندن به پوست می شود. پوست باید قابلیت تنفس داشته باشد تا جوش، آکنه و لکه ها روی آن ظاهر نشوند.

خرید کرم پودر

 

علاوه بر آن بهتر است از کرم پودری استفاده کنید که خاصیت ضد آفتاب داشته باشد تا در برابر اشعه خورشید از پوست شما محافظت کند.

کرم پودر مناسب برای پوست چرب و خشک

علاوه بر کیفیت کرم پودر، باید به جنس پوست خود هم توجه کنید. خانم هایی که پوست خشک دارند می توانند از کرم های چرب کننده یا آبرسان برای چرب کردن پوست خود استفاده کنند و بعد کرم پودر را به پوست خود بمالند. در مقابل، خانم هایی که پوست چرب دارند، می توانند از کرم پودرهای بدون چربی استفاده کنند. تصور کنید پوست شما چرب باشد و از کرم پودر چرب استفاده کنید، بدتر از این نمی شود.

خرید کرم پودر مناسب

برای خرید کرم پودر و با کیفیت باید به برند معتبری مراجعه کنید. برند روبی سان برند ایرانی-ایتالیایی است که توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. پیشنهاد می کنیم برای دیدن قیمت و جنس محصولات به سایت روبی سان توجه کنید. 

 

خرید رژ لب جامد

خرید رژ لب جامد

رژ لب جامد، شکل اصلی و ذاتی رژ لب است. رژ لب جامد به اندازه ای محبوبیت و کاربرد دارد که حتی بعد از معرفی رژ لب مایع نیز، هرگز از فروش و طرفداران آن کم نشد. شاید بزرگترین مشکل رژ لب جامد این باشد که استفاده از آن را باید هر چند ساعت یک بار تجدید کرد. به همین علت است که حتی در مهمانی ها و خارج از منزل رژ لب جامد عضو جدا نشدنی از کیف وسایل آرایشی خانم ها است. اما خانم ها این مورد را هرگز به عنوان یک مشکل نپذیرفته اند و کاملا به آن عادت کرده و کنار آمده اند.

برای خرید رژ لب جامد باید در ابتدا انواع آن را بشناسید. رژ لب جامد سه نوع است:

 

  • رژ لب جامد کاسه ای یا پالتی : این نوع رژ لب جامد معمولا مورد استفاده آرتیست میکاپ ها بوده و با براش های آرایشی روی لب استفاده می شود. مهم ترین مزیت این نوع رژ لب این است که مانند پالت سایه امکان ترکیب چند رنگ و رسیدن به رنگی خاص و منحصر به فرد را برای آرایشگر یا گریمور فراهم می کند. این نوع رژ لب در آرایش های روزانه کاربرد چندانی ندارد چون استفاده از آن وقت گیر بوده و نیاز به تجربه دارد. 

  • رژ لب جامد مدادی : این نوع رژ لب، نوع دیگری از رژ لب جامد است که با الهام از مداد های پرکاربرد آرایشی ساخته شده و ظاهری مانند آنها دارد. مهم ترین مزیت رژ لب مدادی، آرایش لب دقیق تر و تمیزتر به واسطه تسلط بیشتر روی آرایش لب است. رژ لب جامد مدادی همانند رژ لب جامد معمولی تنوع رنگ بالایی دارد. به علت دقت و ظرافت نوک رژ لب مدادی، می توان آن را بدون مداد لب استفاده کرد.

  • رژ لب جامد معمولی یا پیچی : این نوع رژ لب متداول ترین شکل رژ لب جامد است که در پوکه های پلاستیکی یا فلزی عرضه می شود. خانم ها به طریقه استفاده از این نوع رژ لب عادت کرده اند. تنها نکته ای که باید در مورد استفاده از این نوع رژ لب رعایت کرد این است که در زمان استفاده نباید ماده رژ لب را زیاد از پوکه خارج کرد زیرا رژ لب جامد بسیار شکننده است. وقتی درصد زیادی از رژ لب جامد را با پیچاندن پوکه خارج کرده باشید ممکن است بر اثر فشار بشکند. رژ لب شکسته یا غیر قابل استفاده می شود و یا استفاده از آن دشوار خواهد بود. در زمان استفاده، با یک پیچ ملایم فقط نوک رژ لب را از پوکه خارج کنید.

 

 

  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

برخی از روزها آرایش صورتمان آنقدر زیبا و دلفریب می شود که دوست داریم به صورتمان تافت بزنیم و آن را تا چند ساعت روی صورتمان نکه داریم. اما بر عکس روزهایی هم وجود دارد که نه تنها آرایش ما را زیبا نمی کند بلکه کمی هم احساس می کنیم زشت شده ایم.

در واقع برخی از روزها انگار می دانیم که چگونه باید آرایش کنیم و برخی روزهای دیگر نه.در این مقاله می توانید مطالعه کنید که چگونه آرایش کنید تا زیباتر از همیشه به نظر برسید.


چگونه درست آرایش کنیم؟

  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

قبل از این که نکات قبل و بعد جراحی بینی را بدانیم لازم است درباره خود جراحی بینی و انواع آن آگاهی داشته باشیم. جراحی بینی به طور عام هرگونه جراحی ای است که روی بینی انجام شود. به اهداف مختلفی ممکن است نیاز باشد روی بینی جراحی صورت گیرد. مثلا ضربه خوردگی بینی یا انحراف مادرزادی بینی از مواردی است که برای بهبود نیاز به جراحی دارد.

جراحی اصلاحی بینی

همانطور که گفته شد اصلاح نواقص فرم بینی و درمان آسیب دیدگی بینی و هر گونه موردی که باعث مختل شدن تنفس فرد بشود در جراحی اصلاحی صورت می گیرد. معمولا می توان در کنار این جراحی عمل زیبایی را نیز انجام داد مگر اینکه آسیب وارده به بینی بسیار شدید باشد و بینی توان تحمل تغییرات زیبایی را نداشته باشد.

عمل زیبایی بینی یا رینوپلاستی

جراحی بینی به هدف زیبایی همان Rhinoplasty نام دارد که برای زیباتر شدن بینی انجام می شود. در این جراحی برای زیبا شدن بینی معمولا از عرض پره های بینی کاسته می شود، نوک بینی کوچکتر می شود و در برخی موارد اندکی سر بینی رو به بالا متمایل شده و پل بینی قوس داده می شود.

انواع جراحی بینی

انواع جراحی بینی بر اساس فرم بینی و تکنیک مورد استفاده

بینی های افراد مختلف با یکدیگر یک شکل نیستند. انواع مختلفی از فرم بینی وجود دارد و برای جراحی هر کدام از این فرم های بینی نیز از تکنیک های مختلفی استفاده می شود. به طور کلی اگر بخواهیم انواع مختلف فرم های بینی را تقسیم بندی کنیم، می توان دو دسته را در نظر گرفت. بینی گوشتی و بینی استخوانی. هر کدام از این دو دسته ویژگی های متفاوتی در فرم و بافت بینی دارند.

ویژگی بینی های گوشتی

بینی گوشتی شایع ترین فرم بینی است و البته خود انواع مختلفی نیز دارد. به طور کلی می توان چند ویژگی مشترک را برای بینی های گوشتی در نظر گرفت.

•           پوست ضخیم و چرب

•           بافت غضروفی نرم

ویژگی های دیگری مانند بزرگی نوک بینی و پره های بینی نیز وجود دارد که در همه ی بینی های گوشتی مشترک نیست و دو ویژگی ذکر شده در بالا در تمامی بینی های گوشتی کمابیش مشترک است.

 

ویژگی بینی های استخوانی

بینی های استخوانی بر خلاف بینی گوشتی پوست نازکی دارند. غدد چربی فعال در زیر پوست این بینی ها بسیار کم است و بنابراین پوست بینی معمولا چرب نیست. بافت غضروفی و استخوانی این بینی ها بسیار محکم است و در برخی موارد قوز بینی در آن ها دیده می شود.

روش جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی گوشتی

بینی گوشتی به نسبت بینی استخوانی کیس پیچیده تر و دشوارتری برای جراحان زیبایی بینی است. علت آن هم تراکم بیشتر بافت چربی و ضخامت پوست است. زیرا پوست و غدد چربی دو عضو حساس بینی هستند که به سلول های عصبی مرتبط هستند. علاوه بر آن کوچک کردن نوک یا پره های بینی به نسبت صاف کردن قوز بینی عمل دشوارتری است. در جراحی بینی گوشتی معمولا باید این موارد انجام شود در حالی که جراحی بینی استخوانی صرفا برطرف کردن قوز بینی است. بنابراین می توان گفت جراحی بینی گوشتی در مجموع کار دشوارتری است و به تجربه بیش تری نیاز دارد.

انواع تکنیک های جراحی بینی

جراحی بینی بر اساس تکنیک مورد استفاده نیز به دو دسته تقسیم می شود. دسته بندی تکنیک های جراحی بینی بر اساس میزان دسترسی جراح به لایه زیر پوست بینی و باز کردن یا نکردن پوست بینی است. در جراحی بینی یا پوست بینی باز شده و بالا زده می شود یا این کار انجام نمی شود و تنها با چند برش محدود نقاط کوچکی از پوست بینی بالا زده می شود. به تکنیک اول، تکنیک باز گفته شده و تکنیک دوم تکنیک بسته نام دارد. در تکنیک جراحی باز، جراح دسترسی بیشتر و آزادانه تری به بافت بینی دارد و تغییراتی که می تواند روی بینی ایجاد کند بیشتر است. در جراحی بینی گوشتی معمولا از تکنیک اول یعنی باز استفاده می شود زیرا برای اعمال تغییرات لازم برای جراحی بینی گوشتی به این سطح از دسترسی نیاز است.

منبع: https://www.academia.edu/44372471/%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA_%D8%B6%D8%B1%D9%88%D8%B1%DB%8C_%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87_%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C_%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C

  • fidaxo learn