دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در بسیاری از موارد ما عبارت جراحی بینی را به جای عمل زیبایی بینی به کار می بریم. دلیل آن این است که میان اکثریت افراد جامعه مصداق جراحی بینی همان عمل زیبایی بینی است. در حالی که جراحی بینی می تواند انواع مختلفی داشته باشد. به جز جراحی زیبایی، موارد درمانی و اصلاحی مختلفی برای جراحی بینی می تواند وجود داشته باشد.

جراحی بینی

بینی عضو مهمی است که وظایف با اهمیتی را به عهده دارد. بویایی و تنفس هر کدام عملکردهای مهمی است که بینی در آن ها نقش دارد. در صورتی که در هر کدام از این عملکرد ها اخلالی به وجود بیاید، می توان بینی را به عنوان یکی از اعضای دخیل در نظر گرفت و ریشه مشکل را در آن ها جست. در صورتی که تایید شود که دلیل مشکل تنفسی یا بویایی در بینی باشد به احتمال بسیار زیاد با یک جراحی می توان این مشکل را برطرف کرد. خوب است بدانید موارد درمانی عمل بینی اصلا کم نیستند و افراد بسیاری با این جراحی درمان می شوند.

مشکلاتی مانند خروپف کردن، دشواری تنفس و ضعف بویایی از مواردی است که می تواند با جراحی بینی برطرف شود. دلایل مختلفی می توانند باعث انحراف بینی شوند. مانند ضربه خوردگی و آسیب دیدگی یا انحراف مادرزادی بینی. چنین انحرافی باعث ایجاد مشکل در تنفس می شود که با جراحی بینی قابل رفع است. همچنین پولیپ بینی از مواردی است که هم بر بویایی و هم بر تنفس تاثیر گذار است و در صورت التهاب بیش از حد می توان با جراحی آن را برداشت.

بنابراین وقتی درباره جراحی بینی صحبت می کنیم منظور ما می تواند موارد درمانی آن نیز باشد. زمانی که منظور ما هدف زیبایی جراحی بینی است بهتر است از عبارت دقیق تر یعنی عمل زیبایی بینی استفاده کنیم.

 

 

  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

زمانی که می خواهید وارد بازار ارزهای دیجیتالی شوید با قیمت های متغیر و غیر ثابت ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین مواجه خواهید شد. بیت کوین ارزی است که با توجه به میزان خرید و فروش و میزان درخواست عرضه و تقاضا قیمت گذاری می شود.

اما برخی دیگر از ارزهای دیجیتال قیمت ثابتی دارند. مثلا اگر امروز اقدام به خرید تتر کنید با یک قیمت مواجه می شوید و فردا هم همان قیمت را دارد.

قیمت تتر معادل یک دلار آمریکاست. این قیمت جهانی است و در بازارهای ارز دیجیتالی جهانی ثابت است..

اما در ایران کمی فرق دارد. نرخ تتر به نرخ دلار بسته دارد و چون قیمت دلار در نوسان است و اکثرا هم سیر صعودی دارد قیمت تتر هم صعودی و روبه افزایش و البته با نوسان همراه است.

  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

اگر به شما بگویند پول یا ارز دیجیتالی داریم که ارزش آن کم نمی شود چه حسی پیدا می کنید؟ مطمئننا خوشحال می شوید یا شاید بسیار تعجب کنید. مگر می شود یک رمز ارز دیجیتال تحت تاثیر واحدهای پولی مهم مانند یورو، ین، دلار و غیره نباشد. بله ممکن است. با خرید تتر دیگر نیازی نیست نگران هربار افت قیمت ارزهای دیجیتال باشید. تتر یک رمز ارز دیجیتال است که در سال ۲۰۱۵ با عنوان استیبل کوین یا کوین ثابت وارد بازار ارز شد. هم اکنون  تتر یکی از مهم ترین و قدرتمند ترین ارزهای دیجیتالی است

خرید و فروش تتر

تتر چگونه تولید شد؟

این ارز دیجیتال برای اولین بار روی پلتفرم امنی (Omni) ارائه شد. این پلتفرم یکی از زیر لایه های شبکه بلاچین است که امکان تبادل توکن های مختلف را در بستر این شبکه فراهم می کند. این رمز ارز دیجیتال به صورت توکن ERC-20 روی شبکه اتریوم عرضه شد و هم اکنون در بلاکچین های ایاس و ترون هم موجود است.

توکن چیست؟

توکن ها در دنیای ارزهای دیجیتال  به دو معنی استفاده می شوند. برخی توکن ها را معادل ارزهای دیجیتال هر شبکه می دانند مثلا توکن USDT  شبکه ی blockchain ، و برخی دیگر توکن ها را برای ارزهای برنامه های غیرمتمرکزی می دانند که خودشان شبکه خصوصی ندارند و از شبکه های دیگر استفاده می کنند. برای مثال EOS توکن مبتنی بر اتریوم است.

 

خرید تتر

خرید تتر

با توجه به تحریم ها و محدودیت های کاربران ایرانی خرید تتر برای ایرانیان بسیار سخت است، به همین دلیل سایت تترلند برای شما امکانی را  فراهم کرده تا با ثبت نام و احراز هویت در اپلیکیشن تترلند بتوانید به راحتی این ارز دیجیتال را تهیه کنید. اما اگر می خواهید به صورت کلی نحوه خرید تتر بدانید ما در ادامه این مقاله به شما راهنمایی خواهیم کرد.

خرید تتر چگونه است؟

هر ارز دیجیتال نیاز به یک کیف پول دارد. کیف پول های زیر برای خرید تتر موجود هستند:

 

  • کیف پول رسمی سایت تتر که در صورت مراجعه به این سایت می توانید آن را تهیه کنید. البته به دلیل تحریم ها برای کاربران ایرانی امکان ثبت نام و تهیه این کیف پول وجود ندارد.

 

  • کیف پول های تحت وب مانند MyErherWallet، coinpayment، Omniwallet


 

  • از کیف پول هایی که مخصوص سیستم عامل های اندروید یا ios هستند استفاده کنید، مانند Freewallet برای سیستم عامل های اندروید و coinomi که هم برای اندروید و هم برای سیستم عامل ios کاربرد دارد.

تترلند

راهنمای کامل خرید تتر از سایت تترلند

  • تکمیل مراحل احراز هویت

  • ورود به سایت یا نرم افزار تترلند

  • گزینه خرید تتر را پیدا و روی آن کلیک کنید.

  • کلیک بر روی گزینه احراز هویت کرده ام

  • شماره گوشی همراه خود را در کادر مشخص شده وارد کنید.

  • کدی که از طریق پیامک به گوشی شما ارسال شده است را وارد کرده و وارد پنل کاربریتان شوید.

  • شماره کارت خود را وارد کنید.

  • آدرس کیف پول خود که با آن می خواهید تتر ذخیره کنید را وارد کنید.

  • وارد کردن مبلغ تتر درخواستی

  • شرایط و قوانین حریم خصوصی تترلند را مطالعه و سپس تایید می کنید.

پیشنهاد می کنیم که برای خرید تتر حتما به اپلیکیشن تترلند مراجعه کنید.

 

  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

 

زمانی که از زیبایی صحبت می کنیم همیشه صحنه ای از یک طبیعت زیبا را می توان متصور شویم و که از آن لذت می بریم. برای اینکه بخواهیم این زیبایی را به خودمان و ظاهرمان انتقال دهیم می توانید با زیبایی طبیعت همگام و همسو شویم. اینکه بتوانیم خودمان را با تغییر فصل هماهنگ کنیم باید تغییراتی در آرایش صورتمان ایجاد نماییم.

در نتیجه آرایشی که برای تابستان انجام می دهیم با آرایش پاییزی مان باید متفاوت باشد. 

در این مقاله می خواهیم به شما نشان دهیم که برای روزهای تابستان از چه نوع رژ لب هایی و چه کانسیلری استفاده کنید که زیبایی و جذابیت تان دوچندان شود.

پس با ما همراه باشید و خودتان را برای تابستان سال بعد آماده کنید.

رژ لب تابستان

 

برای روزهای گرم و آفتابی تابستان بهتر است از رژ لب هایی استفاده کنید که ماندگاری بالاتری دارد. هر چه چربی و لوسیون نرم کننده کمتری در این ماده آرایشی وجود داشته باشد ماندگاری بالاتری را برای شما رقم خواهد زد. در روزهای تابستان به دلیل اینکه ممکن است صورت بیشتر دچار تعرق شود باید از رزلبی استفاده کنید که ماندگارتر باشد. 

رژ لب تابستان

 

پس اولین گزینه، رژ لب های مات است. اما رنگ آن را چه رنگی انتخاب کنیم؟

در ابتدا به فرم لب هایتان دقت کنید. رنگ هایی که میتوانید انتخاب نمایید، رنگ نود که به رنگ کالباسی معروفاست، رنگ صورتی که پیشنهاد میکنیم نوع مایع آن را انتخاب نمایید، رنگ مرجانی روشن که به رنگ های پاستلی شبیه است، رژ لب با رنگ رزهای قرمز و رنگ مخملی جزء رنگ هایی است که می تواند بیشترین میزان تاثیر و جذابیت را روی چهره شما داشته باشد.

منبع:https://docdro.id/ORZ9j4o

  • fidaxo learn