دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر کمی با روابط کار و قوانین مربوط به آن آشنا باشید حتما تا به حال به عبارت و مفهوم وکیل اداره کار آشنا شده‌اید. وکیل اداره کار شخصی است که به وکالت از کارگران و یا کارفرمایان و با احاطه نسبت به قوانین کار و نیز انتظارات قضات و شرایط دادگاه‎ها به فعالیت در حوزه‌ی قانون کار کشور و اختلافات رایج مابین طرفین پرداخته و به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کند. این به آن معنی است که مانند سایر تخصص های حقوقی که وکلا دارند، وکیل اداره کار نیز یک وکیل تخصصی است و از اعتبار شغلی حرفه‌ای مانند سایر زمینه‌ها برخوردار است.

وکیل اداره کار

تاریخچه‌ی قوانین کار کشور پیشینه‌ای طولانی دارد و از اولین قوانین مصوب در کشور از زمان رژیم پیشین است. پس از انقلاب نیز با وجود تغییرات زیادی که در اکثر مواد قانونی کشور رخ داد مفاد قوانین کار به دلیل ماهیت آن از تغییرات زیادی متاثر نشد و تنها سه بار لوایح و مصوبه‌های عمده‌ای را به خود دید. با این وجود همچنان قوانین روابط صنعتی از ظرایف مختص به خود برخوردارند و نمی‌توان آن‌ها را با سطحی نگری مورد ارزیابی قرار داد. همچنین در بسیاری از دادگاه‌های مربوط به کار به دلیل وضعیت آنان نیاز به حضور و اعطای وکالت طرفین به افرادی که بتوانند به عنوان وکیل اداره کار در دادگاه حضور پیدا کنند ضروری است.

اگر بخواهیم این موضوع را از دید طرفین مورد بررسی قرار دهیم باید ابتدا به طرف کارگر اشاره کرد.

کارگران از جمله افرادی هستند که ممکن است تصور کنند نیازی به استخدام وکیل اداره کار نداشته و رای دادگاه در اکثر موارد به نفع آن‎ها صادر می‌شوند. در این باب اشاره به چند نکته ضروری است.

اول آن که دلیل صدور اکثر احکام به نفع کارگر به جانبداری دادگاه‌ها که مدارای کارفرمایان با ایشان و سعی بر عدم ایجاد مشکلات جدی از سوی آنها برای آنهاست. حتی در مواردی هم که این حسن نیت در آنها وجود ندارد بیشترین دلیل شکست آن‌ها در دادگاه‌ها عدم مشورت با وکیل اداره کار و انجام خطاهای فاحش در برخورد با قضیه است که موجب می‌شود حتی آنان از سوی دادگاه با جرایم مضاعفی نیز رو به رو شوند.

وکیل اداره کار

دومین موضوع قابل اشاره نیز آن است که در دادگاه‌های این چنینی دقت در مورد گفتار و ارائه‌ی خود نزد قاضی و دفاع از عملکرد پیشین از اهمیتی ویژه برخوردار است. به همین دلیل اگر قصورهای جدی‌ای در عملکرد متوجه کارگر باشد بهتر است وکیل اداره کار از وجود چنین شرایطی آگاه بوده تا در دادگاه ناگهان با موضوعاتی که از آنان اطلاع نداشته رو به رو نشود.

اما از دید کارفرمایان لزوم استخدام و وکالت وکیل اداره کار حتی اهمیت بیشتری نسبت به کارگران دارد. زیرا به همان شکل که اشاره کردیم در بسیاری از موارد کارفرمایان به دلیل ناآشنایی نسبت به قوانین کار و ظرایف آن، اقدام به انجام اعمالی غیرقانونی نموده که در آینده باعث بروز مشکلاتی برای آن‌ها خواهد شد. بنابراین بهتر است پیش از صدور رای بر علیه آنان در دادگاه بدوی و محکومیت صادره که در آینده ممکن است باعث بروز دشواری هایی گردد با وکیل اداره کار تماس گرفته و شرایط را با مشاوره با ایشان مدیریت کنید.


 

  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که هنوز به سراغ خرید و فروش تتر یا خرید ارز دیجیتال دیگری نرفته ای این مقاله برای شماست. حتما برای یک بار هم شده به گوشتان خورده است که اطرافیانتان در زمینه خرید و فروش تتر سرمایه گذاری کرده اند.

خرید و فروش تتر

یا شنیده اید که این روزها سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتالی مانند تتر که یک ارز دیجیتال پایه است بسیار بین مردم محبوب شده است. اما دلیل این مسئله چیست؟ چرا مردم این روزها اینقدر به سراغ خرید و فروش تتر می روند.

خرید ارز دیجیتال می تواند چه مزایایی برای مردم داشته باشد. با تترلند در این مقاله همراه باشید تا شما را با مزایای خرید ارزهای دیجیتال آشنا کنیم و در ادامه به بررسی چگونگی خرید ارزهای دیجیتال و چگونگی سرمایه گذاری در آن ها بپردازیم.

خرید و فروش تتر چگونه است؟

همانطور که همه ما می‌دانیم ارزهای زیادی وجود دارد که مردم می‌خرند و می‌فروشند. 

بیت کوین، اتریوم، لایت کوین اسپیت کاردانو و تتر ارزهای دیجیتالی با قیمت‌ها و روش‌های مختلف خرید هستند. 

همانطور که برای خرید و فروش ارز به صرافی‌های موجود می‌روید، برای خرید و فروش تتر یا هر ارز دیجیتال دیگر باید به صرافی‌های دیجیتال مراجعه کنید. 

اما بهتر است قبل از خرید و فروش تتر اطلاعاتی در مورد آن داشته باشید تا بتوانید خرید و فروش عادلانه‌ای داشته باشید. 

در بازارهای دیجیتال دو نوع سالن نمایش وجود دارد. دلار تتر و یورو تترا. تتر ثبات قیمت دارد. وقتی می‌گوییم تتر برابر با یک دلار است، منظور ما این است که نرخ Tethr بین ۰.۹۸ تا ۱.۰۲ قیمت هر دلار است. 

همانطور که از نامش پیداست، نرخ تتر با توجه به قیمت دلار و یورو تعیین می‌شود. این ارزهای دیجیتال توسط دلار و یورو پشتیبانی می‌شوند، بنابراین می‌توان ارزش آن‌ها را در بازارهای ارز دیجیتال برابر کرد. و البته این مسلم است. سرمایه شما چیزی کمتر از تتر نخواهد بود. بازخرید تتر آسان است و یکی از ارزهای دیجیتال با نقدینگی بالا است. 

قیمت تتر تقریباً یکسان است و مطمئن باشید بسته به سرمایه‌گذاری ارزی که انجام می‌دهید، بازار نوسان خواهد داشت. 

خرید و فروش تتر

جمع بندی

همانطور که می دانید تمام معاملاتی که در زمینه تتر و دیگر ارزهای دیجیتال پایه انجام می شود به همین دلیل امکان کلاهبرداری در این فضاها بسیار زیاد است به همین دلیل باید به صرافی معتبر مراجعه کنید تا امکان کلاهبرداری را کمتر کنید.

تترلند یک صرافی دیجیتال معتبر است که شما می توانید با خیال راحت به آن مراجعه کرده و اقدام به خرید و فروش تتر کنید. و مطمئن باشید که هیچگونه کلاهبرداری صورت نخواهد گرفت. با ایجاد حساب کاربری و انجام معاملات در تترلند اقدام به حفظ و افزایش سرمایه خود کنید.



 

  • fidaxo learn