دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

۱۰ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هیچ کس در نقش و اهمیت یک وکیل خوب در پرونده های حقوقی شکی ندارد. از آنجا که ما تخصص، مهارت و دانش حقوقی کافی را برای حل کردن مسائل حقوقی خود نداریم و در بسیاری موارد توانایی پیشگیری از بروز مشکلات را نیز نداریم بهتر است از یک وکیل خبره در این زمینه کمک بگیریم. اولین قدم برای ارتباط با یک وکیل، دریافت شماره وکیل از یک منبع معتبر است. اما قطعا نمیتوان به هر کسی اعتماد کرد و هر شماره ای که دیدیم، با آن تماس بگیریم و ب عنوان ی وکیل با او مشورت کنیم.

بسیاری از افرادی که در فضای مجازی شماره وکلا را ارائه میدهند، هیچ آشنایی و اطلاعاتی از وکیل مورد نظر ندارند و گاها حتی نمیتوان در مورد سوابق و وکالت او اطمینان حاصل کرد. شاید با خود بپرسید پس از چه راهی میتوان شماره وکیل را یافت. قطعا یکی از مواردی که باید برای یافتن شماره یک وکیل خوب به بررسی آن پرداخت این است که به ویژگی ها و سوابق او توجه نمود. 

برای این کار شما میتوانید از طریق سامانه adliran سابقه شخص مورد نظر را بیابید و با اطلاعات کامل از حسن خلق و سابقه خوب او، با او تماس بگیرید. شما همچنین میتوانید با موکلین قبلی او ارتباط برقرار کنید تا با اطمینان کامل در مورد پرونده خود با او سخن بگویید.  برای یافتن شماره بهترین وکیل و در کل یافتن یک وکیل خبره چند مرحله وجود دارد که به شرح زیر است:

مشکل حقوقی خود را شناسایی کرده و از یک متخصص استفاده کنید

اولین قدم در روند یافتن شماره وکیل، درک مشکل یا مسئله پیش روی شماست. این قانون تخصصها و خرده تخصص های مختلفی دارد و قبل از اینکه بتوانید بهترین وکیل را برای وکالت خود تعیین کنید، باید تعیین کنید که چه نوع قوانینی برای رسیدگی و حل مشکل شما مناسب است. در این مرحله اولیه، با وکیل عمومی یا یک مشاور تجاری معتمد دیگر خود مشورت کنید.

اطمینان حاصل کنید که وکیل تجربه درستی دارد

سطح مناسب تجربه یکی از مهمترین معیارها در انتخاب شماره وکیل است. شما می خواهید یک وکیل با موفقیت در زمینه نوع مشکل خود داشته باشید. سابقه چنین تجربه ای احتمال وکیل را برای حل موفقیت آمیز مشکل شما افزایش می دهد.

بدیهی است که طول خدمت ، تعداد موارد در یک منطقه خاص و خاص جغرافیایی و نتایج قبلی موارد مهمی است که باید در ارزیابی تجربه وکیل مد نظر قرار گیرد. 

انتظار داشته باشید که وکیل روابط عمومی خوبی داشته باشد

وکلا برای برقراری ارتباط با افراد و کسانی که به پرونده هایشان ارتباط دارند، پرداخت می شود. یافتن یک شماره وکیل که بتواند به طور موثر با شما ارتباط برقرار کند، میتواند در حل مسئله حقوقی شما تاثیر بسزایی داشته باشد. شما یک شماره وکیل می خواهید که سوالات شما را پیش بینی کند و شما را در جریان تحولات پرونده خود قرار دهد بدون اینکه مجبور شوید ابتدا تماس بگیرید.

وکیل باید توانایی برقراری ارتباط سازمان یافته و قابل فهم را داشته باشد. وکیل باید در مورد مناسب تر بودن ارتباطات حضوری یا پست الکترونیکی قضاوت خوبی داشته باشد. وکیل همچنین باید متوجه شود که برقراری ارتباط بیش از حد ممکن است غیرضروری و مقرون به صرفه نباشد.

حرفه ای بودن وکیل را در نظر بگیرید

«حرفه ای بودن» چیزی فراتر از شخصیت است. این شامل برخی اعمال و رفتارهای عینی است که بهترین وکلا را از افرادی که فقط صلاحیت دارند متمایز می کند.

«حرفه ای بودن» چیزی فراتر از شخصیت است. این شامل برخی اعمال و رفتارهای عینی است که بهترین وکلا را از افرادی که فقط صلاحیت دارند متمایز می کند.

5- از شماره وکیل آشنا به موضوع خود استفاده کنید

اینکه شما از یک متخصص محلی یا ملی استفاده می کنید به ماهیت موضوع مورد بحث بستگی دارد. به عنوان مثال ، تقریباً همیشه امور مربوط به املاک و مستغلات یا غرامت کارگران به صورت محلی انجام می شود. از طرف دیگر، امور مربوط به قوانین فدرال ، مانند حقوق و دستمزد یا ساعت کار ، توسط متخصصان ملی به بهترین نحو قابل انجام است. حمل و نقل و فناوری استفاده از متخصص را تقریباً از هر جای کشور امکان پذیر می کند.

فردی که با منطقه شما آشنا باشد ، از قوانین و رویه های محلی و شخصیت مقامات قضایی یا اداری محلی شناخت بهتری خواهد داشت. علاوه بر این ، ارتباطات رو در رو به طور کلی بهتر از کنفرانس های تلفنی و ایمیل است، بنابراین ممکن است بهتر باشد که متخصص به اندازه کافی نزدیک باشد تا بتواند به صورت کوتاه مدت از سایت مشکل بازدید کند.

جمع بندی

این فقط بخشی از مواردی بود که باید برای یافتن شماره وکیل به آن توجه کرد. شما میتوانید در صورتی که تجربه ای در این زمینه دارید و یا سوالی در این زمینه دارید، برای ما کامنت کنید. 

 

  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

تا زمانی که روش صحیح انجام سئو سایت را ندانید ، مجبور به انجام آزمون و خطا می شوید و همچنین احتمال دارد که نتوانید به جایی که می خواهید برسید. همین امر در دنیای مجازی که در آن زندگی می کنیم ، می خوریم و نفس می کشیم قابل اجرا است.

 اگر می خواهید وب سایت شما به یک گروه هدف خاص برسد و قصد سئو سایت دارید یا به سادگی در میان جستجوهای برتر در موتورهای جستجوی پیشرو قرار بگیرد ، باید برای انجام بهتر و قبل از رقبا ، روش صحیح را برای انجام آن پیدا کنید.

بررسی سئو سایت یکی از راه های دستیابی به اهداف بازاریابی آنلاین شماست و شما باید ابزار سئو سایت رایگان داشته باشید تا سئو سایت خود را به خوبی انجام دهید. در اینجا برخی از بهترین ابزارهای سئو سایت وجود دارد که باید شما را از رقابت دور کند و به وب سایت شما کمک کند تا در قلمرو جستجوگرها درخشش بیشتری داشته باشد.

ابزار های سئو سایت

الکسا ، وبمستر تولز، سئو سایت چکاپ، sem rush، SE Ranking Website Auditبررسی سئو سایت فاکتور مهمی است که عملکرد وب سایت شما را تعیین می کند و رشد آن را تسریع می کند. اگر از این ابزارهای رایگان سئو سایت در بالا استفاده نمی کنید ، از دنیای مجازی عقب مانده اید.

در عصر امروز ، که Google SEO Checker برای همه و همه در دسترس است ، برای تجزیه و تحلیل سئو سایت رایگان ، شما لزوماً در یک نسخه پولی سرمایه گذاری نمی کنید. با این حال ، نسخه های پولی دارای مزایای مناسبی هستند که اگر بخواهید یک جستجوگر وب سایت برای بهبود عملکرد وب سایت خود در طولانی مدت ، همیشه شما را در مسیر خود نگه می دارد.

 

  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

بهترین خدمات سئو سایت

خدمات سئو سایت شامل کارهایی می شود که شرکت های سئو، از آنها، برای کسب رتبه 1 گوگل استفاده می کنند. اینگونه خدمات در 3 دسته بندی کلی قرار می گیرند که تحت عناوین سئو داخلی، خارجی و تکنیکال شناخته می شوند. از جمله خدمات سئو سایتی که اکثر شرکت ها ارائه می دهند عبارت است از:

  • بازاریابی محتوایی.
  • ایمیل مارکتینگ.
  • فرآیند لینک سازی به صورت داخلی و خارجی.
  • تولید محتوا.
  • انتشار رپرتاژ.
  • سوشیال مدیا مارکتینگ.
  • و غیره.

استفاده از اینگونه خدمات می تواند در رشد کسب و کار، افزایش میزان جذب مشتری و شناخته شدن برندتان تاثیر بسیار زیادی را بگذارد.

جمع بندی

شرکت سئو اینجا با ارائه خدمات سئو برای کلمات فارسی، عربی و انگلیسی همواره توانسته است تا نیازهای مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن برطرف کند. همچنین با بهره گیری از جدیدترین تکنیک های سئو، طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ، می تواند در کسب رتبه های برتر گوگل به شما کمک کن

  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

طلاق توافقی یکی از دعاوی خانواده می باشد که در آن زوجین می بایست وضعیت تمامی شرایط طلاق توافقی را مشخص کنند. این به آن معنی است که، مواردی نظیر:

  • وضعیت حضانت فرزندان.

  • مهریه.

  • نفقه.

  • و موارد این چنینی.

هزینه ها و مدارک طلاق توافقی

باید به صورت کتبی در متن دادخواست طلاق نوشته شود.

مدارک مورد نیاز برای توافقی بودن طلاق و هزینه های مربوطه

در این راستا، نیاز به یک سری مدارک می باشد. از جمله مدارکی که برای این کار مورد نیاز است، عبارت است از: عقدنامه، شناسنامه و کارت ملی زوجین، توافق نامه. اگر عقدنامه خود را در دسترس ندارید، باید به دفترخانه ای که مراحل ازدواج شما را انجام داد، مراجعه کنید و نسب به دریافت رونوشت اقدام کنید.

علاوه بر آن، اگر تحت شرایطی حق طلاق با زوجه باشد، نیاز به وکالت نامه محضری طلاق می باشد. همچنین نیاز به داشتن گواهی نامه عدم بارداری و همچنین گواهی بکارت می باشد که باید از پزشک قانونی دریافت شود.

هزینه انجام مراحل طلاق توافقی خود به بخش هایی نظیر: هزینه های تنظیم دادخواست، دادرسی، هزینه وکالت، ثبت طلاق، مشاوره، و موارد دیگر.

 

  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

 

در دورانی زندگی میکنیم که به عصر تکنولوژی معروف است. پیشرفت های بشر برای افزایش امنیت همیشه مورد استقبال بوده است. یکی از همین پیشرفت ها قفل اثر انگشتی است. این قفل یک نوع قفل دیجیتال است که با استفاده از اثر انگشت سرقت را تقریبا به صفر میرساند.

پیش از هرچیز به تعریف جامعی برای این قفل می پردازیم. قفل دیجیتال اثر انگشتی همان گونه که از نامش پیداست از پروسه تشخیص هویت فرد به کمک رد انگشتان فرد بهره می برد. یعنی فقط افرادی می توانند درب را باز کنند که قبلا اثر انگشتشان در سیستم این قفل تعریف شده باشد و در حافظه سیستم باقی مانده باشد.

عملکرد قفل اثر انگشتی چگونه است؟

مکانیزم عملکرد این قفل دیجیتال این گونه است که ابتدا اثر انگشت را اسکن می کند و این دیتاها را به اعداد و الگوریتم ریاضی تبدیل می کند. سپس این اعداد را به عنوان ورودی در خود سیو می کند. هنگامی که فرد اقدام به باز کردن درب می نماید با تطبیق این اعداد و اثر انگشت فرد تصمیم به باز کردن و یا نکردن درب میگیرد. سرعت عمل این دستگاه بسیار کوتاه است و زیر یک ثانیه انجام میگیرد.

مشابه این گونه قفل ها را در گوشی های هوشمند نسل جدید به وفور می بینیم.

قفل اثر انگشتی چه مزایایی دارد؟

از جمله قفل های دیجیتال با امنیت بالا می توان از قفل دیجیتال اسکن عنبیه چشم نام برد. این گونه قفل ها نیز از امنیت بسیار خوب برخوردار هستند اما از نظر هزینه در مقایسه با قفل اثر انگشتی بسیار گران تر هستند. همچنین معمولا سرعت تشخیص قفل اثر انگشتی بالاتر از قفل دیجیتال با قابلیت اسکن چشم است.

فواید استفاده از قفل اثر انگشتی

  • قابلیت های باز شدن درب منزل بدون نیاز به کلید

  • دارا بودن بدنه مقاوم نسبت به قفل های مکانیکی

  • سرعت بالا در تشخیص هویت افراد برای باز کردن درب

  • تنوع مدل

  • قابلیت تعریف تعداد زیادی اثر انگشت

  • مجهز به آلارم امنیتی

  • مجهز به سیستم بیومتریک

  • مجهز به قفل کودک

  • مجهز به قفل خودکار درب منزل پس از خروج از منزل

  • باز و بسته کردن درب توسط ریموت

  • استفاده از باتری قلمی برای تامین انرژی بدون نیاز به سیم کشی

 

سخن آخر

اگر برای تامین امنیت منزل یا محل کار خود دچار چالش شده اید و یا به فکر بالا بردن امنیت آن هستید ما به شما  قفل اثر انگشتی را پیشنهاد می دهیم. برای تهیه این گونه قفل ها می توانید از قفل اثر انگشتی کارن استفاده نمایید و با کارشناسان شرکت در تماس باشید.

 

  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

اگر شما هم به دنبال پاسخ به این سوال که تتر چیست به این مقاله راه پیدا کرده اید، وارد مقاله درستی شده اید. برای یافتن پاسخ سوال تتر چیست این مقاله را بخوانید.

تتر یک ارز پایدار دیجیتالی است که این روز ها محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

 

از مهم ترین ویژگی تتر که دلیل اصلی محبوبیت آن است هم می توان به ثابت بودن نرخ تتر اشاره کرد.نرخ تتر تقریبا معادل با یک دلار آمریکا است. این رمز ارز با علامت اختصاری USDT بین مردم شناخته شده است و فعالیت آن در محور بلاک چین می باشد.

 

ثابت بودن نرخ تتر یا همان بدون نوسان بودن قیمت آن مهم ترین نقشی است که تتر در دنیای رمز ارزها به عهده دارد. این ثبات قیمت باعث شده است که جمع کثیری از تریدرها برای حفظ سرمایه خود در مقابل نوسانات قیمت دیگر رمز ارزهای موجود در بازار پول خود را به تتر تغییر دهند تا سرمایه خود را در برابر نوسانات قیمت حفظ کنند.

 

شما می توانید زمانی که بازار دیگر ارز های دیجیتال دچار نوسانات می شود. ارزهای خود را به تتر تبدیل کنید و با این کار دارایی خود را در این زمان شدید نوسانات حفظ کنید و دچار ضرر و زیان نشوید. این مسئله هم یکی دیگر از دلایل محبوبیت تتر بین مردم است.

 

متاسفانه کاربران ایرانی در بازار ارزهای دیجیتال برای خرید و فروش تتر و دیگر ارز مشکلات زیادی دارند، به همین دلیل ما در صرافی آنلاین تترلند، سعی می کنیم امکان خرید و فروش تتر به صورت لحظه ای و آنلاین را برای شما عزیزان  مهیا کنیم. برای خرید و فروش رمز ارز تتر در تترلند باید حتما برای خود یک حساب کاربری با مشخصات حقیقی ایجاد کنید.

پس از تکمیل مراحل ساخت حساب و احراز هویت می‌توانید به دو شیوهی واریز شتابی و یا واریز بانکی، به افزایش اعتبار حساب کاربری خود بپردازید و در فرایند خرید، فروش و مبادله ارز دیجیتال تتر شرکت کنید.

  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

اگر سوالاتی درباره طلاق دارید وارد صفحه درستی شده اید. در اینجا ما قصد داریم به سوالات پرتکراری که از ما می شود با کمک یک وکیل طلاق پاسخ دهیم.

وکیل طلاق

 

انواع طلاق از نظر وکیل طلاق چیست؟

از نظر وکیل طلاق، طلاق انواع مختلفی دارد. طلاق از طرف مرد، طلاق از طرف زن و طلاق توافقی.

در مورد طلاق از طرف مرد اشاره کردیم که مرد حق دارد زن خود را هر زمانی که خواست و به هر دلیلی طلاق دهد. 

طلاق از طرف زن به راحتی امکان پذیر نیست و زن باید با ارائه دلایلی که شاید مورد پذیرش دادگاه واقع شود و شاید هم نه نسبت به انجام این کار اقدام کند.

طلاق توافقی به این صورت است که زن و مرد با یکدیگر به توافق می رسند که از یکدیگر طلاق بگیرند و سر همه موارد مانند حق و حقوق مالی زن و حضانت فرزندان به توافق می رسند و با تنظیم دادخواست و ارائه آن به دادگاه مراحل طلاق خود را به انجام می رسانند.

سوالاتی از وکیل طلاق 

عده در طلاق به چه معناست؟

 به گفته وکیل طلاق زمانی که یک زن به سبب طلاق ویا مرگ شوهرش تنها می شود باید انتظار بکشد وجایز نیست در این مدت  با دیگری ازدواج کند.

آیا هر یک از زوجین پس از درخواست طلاق توافقی می توانند از درخواست خود عدول کنند؟

بله. زوج یا زوجه یا هر دو می توانند تا قبل از آخرین جلسه دادگاه که منجر به صدور حکم می گردد از نظر خود عدول نمایند؛ یعنی پشیمان شده و دادخواست خود را پس بگیرند و در واقع از دادگاه بخواهند که آن را نادیده تلقی نماید.

سوال سوم: آیا بعد از گواهی عدم امکان سازش، مرد در دادن طلاق توافقی و یا جلوگیری از آن دخیل است و اختیاراتی دارد؟

پاسخ وکیل طلاق : اگر در حکم صادره، طلاق از نوع خلع یا طلاق توافقی باشد و از سوی مرد ضمن عقد وکالت بلاعزل به زوجه داده شده باشد، فقط زن می تواند با مراجعه به محضر و اجرای صیغه طلاق خود را مطلقه نماید. شوهر در چنین شرایطی نمی تواند مانع طلاق شود.

آیا استخدام یک وکیل طلاق ضرورت دارد؟

البته همانطور که همه می دانیم به دلیل اینکه مردان به راحتی می توانند برای طلاق اقدام کنند و همسر خود را طلاق دهند زنان از چنین حقی برخوردار نیستند.

بنابراین در چنین شرایطی خانم ها نیاز بیشتری برای مشورت و یاری گرفتن از یک وکیل طلاق احساس می کنند. همچنین برای گرفتن حق و حقوق مالی خود از شوهر ممکن است دچار دردسر شوند 

پس توصیه می شود که خانم ها حتما از یک وکیل طلاق در این پروسه یاری جویند.

وکیل طلاق از طرف زن

گروه حقوقی شهرداد آماده خدمت رسانی به شما است. شما می توانید به راحتی با نصب اپلیکیشن شهرداد با وکلای حاضر در این مجموعه مشورت کنید و مشکل خود را مطرح کنید.

 

  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

ازجمله وسایلی که می توان به عنوان یک سیستم اطفای حریق، در فروشگاه ها، کارخانه ها و یا حتی منازل مسکونی از آن استفاده نمود، جعبه آتش نشانی می باشد. یک جعبه آتش نشانی دارای انواع و مدل های متفاوتی می باشد اعم از: جعبه های آتش نشانی دو طبقه استیل، هوزریل، دو قلو و غیره. همچنین از جمله ویژگی هایی که یک جعبه آتش نشانی باید داشته باشد عبارت است از:

  • داشتن ضخامتی مناسب برای ورق جعبه. داشتن ضخامت استاندارد که معمولا بین 1 الی 2 میلیمتر است، می تواند جعبه را در برابر فشار ضربه مقاوم کند.
  • ساختار قفل: به دلیل اینکه آتش سوزی می تواند به سرعت همه جا را در بر بگیرد، قفل اینگونه جعبه ها باید به شکل طراحی شده باشند که بتوان آن ها را به سادگی بسته و یا باز کرد.

بهتر است هنگام خرید اینگونه وسایل، به نکات گفته شده دقت کنید. برای خرید با کیفیت ترین جعبه ها آتش نشانی، شرکت یونکس، با داشتن بیشتر از 10 سال سابقه در تولیدات و واردات اینگونه تجهیزات ایمنی و کار، می تواند خدمات بسیار ارزنده ای را به مشتریان خود ارائه دهد.

  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

 

چند نکته در مورد قیمت تتر شایان ذکر است. اول اینکه دلیل نوسانات قیمت تتر چیست. تتر مانند هر کالای مورد معامله در بازارهای مدرن مالی جهان خواه ناخواه از قانون تعادل عرضه و تقاضا تأثیر می‌پذیرد. هرچند در این باره جای نگرانی چندانی نیست. زیرا این روز ارز توسط یک نهاد به صورت متمرکز اداره و کنترل می‌شود و فلسفه‌ی وجودی تتر هم همین ثابت بودن قیمت تتر است. موضوع دیگر احتمال کمبود اعلام نشده در مورد پشتوانه‌ی دلاری تتر است. این امر در اصل به دلیل چندین بار بلاک شدن‌ دارایی‌های آی‌فاینکس توسط دادستانی آمریکا است. در این باب آن‌چه باید در نظر داشت این است که در مورد خود دلار هم تردیدهایی از این دست وجود دارد. یعنی احتمال دارد خزانه‌داری ایالات متحده بیش از مقدار طلایی که در اختیار دارد اقدام به چاپ دلار کرده باشد.

قیمت تتر

آخرین موضوع در باب قیمت تتر، اشاره به منشأهای مختلف آن است. سه نوع تتر در بازار مبادلات ارزی وجود دارد که از الگوریتم‌های بیت‌کوین، اتریوم و ترون ماین شده‌اند. البته امکان ماین برای تتر متصور نیست و تنها راه کسب آن خرید از آی‌فاینکس است. آی فاینکس خود نیز پس از نقد نمودن هر تتر، آن را اصطلاحاً می‌سوزاند و از دور مبادلات خارج می‌کند.

  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

یکی از ابزارهایی می تواند در تامین امنیت کسب و کارها نقش بسیار زیادی را داشته باشد، کرکره برقی با قیمت مناسب می باشد. برای اینکه هنگام خرید، از هزینه های اضافی جلوگیری شود، ابتدا باید به یکسری نکات مهم توجه شود. ازجمله این موارد عبارت است از:

  • میزان ابعاد و مساحت مکان مورد نظر.
  • بررسی محل از نظر تردد.
  • نوع مکان اعم از فروشگاه، بانک و غیره.
  • و موارد این چنینی.

دلیل پراهمیت بودن این موارد در 2 چیز خلاصه می شود: تعیین موتور و مشخص کردن نوع تیغه. به عنوان نمونه، در بانک ها به دلیل اینکه به امنیت بالایی احتیاج دارند، باید از تیغه های بسیار مستحکم استفاده شود. یکی از این نوع تیغه ها، پلی کربنات می باشد.

علاوه بر آن هرچه تیغه مستحکم تر، وزن آن بیشتر و در نتیجه موتور با توان بالا را احتایج دارد. موتورهای رایج کرکره برقی با قیمت مناسب شامل: موتور ساید(توان بالا)، موتور توبولار و سنترال می باشد.

شرکت طراحی، تولیدی و تعمیراتی متین هوشمند، در زمنیه های انواع درب های اتوماتیک و سایبان های برقی، هموراه در این صنعت پیشتاز بوده و همواره سعی داشته است تا خدمات بسیار با کیفیتی را در اختیار مشتریان قرار دهد.

  • fidaxo learn