دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طلاق توافقی یکی از انواع طلاق است که در مدت زمان کوتاهی میتوانید از این طریق از همسر خود جدا شوید ولی طبق قانون جدید طلاق توافقی، جلسات مشاوره و یک سری کارهای دیگری را لازم است انجام دهید که در این مقاله به این موضوع می پردازیم که طلاق توافقی چقدر طول میکشد.

زن و مردی با هم به مشکل خورده و تصمیم میگیرند که از یکدیگر جدا شوند سه حالت پیش می‌آید:

  • یا مرد تصمیم به طلاق گرفته و زن ناراضی است که در این صورت مرد می‌تواند بدون دلیلی و به راحتی همسر خود را طلاق دهد. البته لازم است وی ابتدا حقوق مالی زن را  به طور تمام و کمال پرداخت کند.

  • در حالت دوم مرد راضی به طلاق نیست ولی زن ادامه زندگی را ممکن نمی بیند که در این صورت اگر زن حق طلاق و یا دلایل متقاعد کننده برای دادگاه نداشته باشد راه سختی را در پیش خواهد داشت و به عبارتی به این سادگی ها امکان پذیر نیست.

  • حالت سوم این است که زن و مرد هردو توافق کنند که با یکدیگر مشکل داشته و تصمیم به طلاق بگیرند که در این صورت دادگاه نیز سهل گیرانه برخورد میکند و در جواب این سوال که طلاق توافقی چقدر زمان میبرد باید گفت بسیار اندک؛ اگر زن و مرد هر دو همکاری کنند.

  طلاق توافقی چقدر طول میکشد

ممکن است که برای کسی سوال پیش بیاید که چطور و چگونه با وجود اجباری شدن مشاوره بدون حضور زوجین رای طلاق توافقی را می توان اخذ کرد؟

جواب این است که به هیچ عنوان کار خلاف قانون و مقررات انجام نمی شود. در حال حاضر شعب خانواده تهران درخواست طلاق یک طرفه که فعلا در تهران نیاز به مشاوره ندارد را تبدیل به طلاق توافقی می کنند و در صورتی که یکی از زوجین بخواهد در مشاوره شرکت نکند درخواست طلاق به صورت یک طرفه از جانب زوج یا زوجه ثبت می شود و بعد از ارجاع به شعبه توافق طرفین به دادگاه رسیدگی کننده اعلام می شود و در نهایت دادگاه رای را مطابق توافق طرفین یا وکلای آنها صادر می کند. بنابراین اینکه با شرایط ذکر شده طلاق توافقی چقدر زمان میبرد زمان قطعی نمی توان پیش بینی کرد اما با عنایت به تجربه و شعب مختلف دادگاه که رویه یکسانی هم ندارند حدود ۱۰ الی ۲۰ روز کاری است.

 

طلاق توافقی چقدر زمان میبرد

اما اگر بخواهیم به طور دقیق بگوییم که طلاق توافقی چقدر زمان میبرد باید بگوییم که این مسئله تا حد زیادی به شهری که شما در آن سکونت می کنید بستگی دارد در بعضی از شهرستان و یا شعبه ها این زمان متفاوت است. اما با توجه به اجباری شدن گواهی عدم انصراف از طلاق که اخذ آن در حدود 45 روز طول میکشد.

اگر پس از گذراندن جلسات مشاوره و اخذ گواهی هنوز بر جدایی اصرار داشتند دادخواست آنها در دفتر خدمات قضایی ثبت خواهد شد و به دادگاه خانواده ارسال میشود.

پس از صدور رای طلاق نیز زن و مرد تا سه ماه فرصت دارند تا به دفاتر رسمی طلاق مراجعه کنند و طلاق خود را ثبت کنند.

در اینجا این نکته لازم به ذکر است که دو عامل در تسریع این رند نقشی حیاتی داشته عامل اول این است که زن و مرد هر دو رضایت کامل داشته باشند و در این فرآیند نهاین همکاری را به خرج دهند.

و عامل بعدی نیز این است که بر سر مسائل مالی و حقوقی با هم به تفاهم برسند و در مسائلی مانند حضانت فرزند احتمالی، مهریه و... با هم به توافق رسیده باشند.

  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

کاشت مو

کاشت مو یکی از درمان های رایج برای افزایش زیبایی و جذابیت موها است. از آنجا که کاشت مو یک روش دائمی است که نتایج قابل قبولی را به دنبال دارد، طرفداران بسیاری نیز دارد. مناسب‌ترین روش کاشت مو روشی است که بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاورد و کمترین میزان استرس را به شما وارد کند. البته این معادله برای تمامی انتخاب‌های زندگی هم صادق است؛ یک طرف دست‌آورد و یک طرف هزینه کاشت مو.

ما در یک جامعه زندگی می‌کنیم و افراد این جامعه به زیبایی و دلپذیر بودن چهره‌ی افرادی که با آنان در تعامل هستند اهمیت می‌دهند. با کاشت مو می‌توانید چهره‌ی زیباتری داشته و در روابط عمومی و تعاملات اجتماعی خود به موفقیت‌های بهتری دست یابید.

هزینه کاشت مو عامل بسیار مهمی است که در انتخاب کلینیک کاشت مو و در نتیجه تیجه نهایی کاشت مو تاثیرگذار است. همه این عوامل نشان دهنده اهمیت یافتن بهترنی کلینیک کاشت مو است. ویژگی هایی که یک کلینیک کاشت مو باید داشته باشد، اشتن تیم متخصص، تنوع خدمات درمانی که در آن ارائه می‌شود، داشتن بهترین و جدیدترین تجهیزات برای کاشت مو است. بعلاوه کلییک مربوطه باید سابقه و تجربه حرفه ای در این زمینه داشته باشد و همچنین باید دارای گواهینامه رسمی از وزارت بهداشت باشد.

https://rizy.ir/16M6

  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

ایسر یکی از برندهای بسیار خوب است که لوازم در حوزه آی تی تولید می کند .نمایندگی ایسر یکی از پر مشتری ترین نمایندگی ها در زمینه فروش لوازم ایسر است.

بهترین لپ تاپ های ایسر هر نوع نیاز و نوع را پوشش می دهند ، خواه به دنبال اولترابوک های زیبا و عملکرد گرا باشید ، یا کروم بوک با نور پر یا یکی از بهترین لپ تاپ های بازی. این دستگاه ها قطعاً ارزش دیدن دارند، به خصوص اگر شما علاوه بر دستگاه های معمولی برتر مانند بهترین MacBook ها که بسیار محبوب هستند (و معمولاً گران ترند) ، چیزی کمی متفاوت می خواهید.

نمایندگی ایسر به عنوان یک شرکت اغلب با قیمت های مناسب همراه بوده است. با داشتن بهترین لپ تاپ های ایسر ، خریداران ارزان قیمت گزینه های مقرون به صرفه تری دارند، زیرا در مقایسه با سایر لپ تاپ ها دارای برچسب قیمت پایین تری هستند در حالی که هنوز دوام و عملکرد بسیار خوبی دارند. دلیلی وجود دارد که آنها اغلب در بین بهترین لپ تاپ های موجود در حال حاضر برای دانشجویان قرار دارند.

برای کمک به شما در یافتن بهترین لپ تاپ های ایسر، بهترین گزینه های سال 2021 را در اینجا جمع آوری کرده ایم. و فراموش نکنید که برای یافتن بهترین معامله از ابزار مقایسه قیمت ما استفاده کنید.

مقایسه دو نوع لپ تاپ ایسر

1. Acer Swift 3x

هر لپ تاپ برای کار در جاده عالی نیست. Acer Swift 3x یکی از این لپ تاپ ها نیست. به لطف وزن سبک باورنکردنی ، ماندگاری طولانی مدت باتری و اندازه کمتر ، برای عشایر دیجیتال یا هر کسی که نیاز به کار دارد ، کاملاً مناسب است.

گرچه قیمت آن در سمت حق بیمه کمی بیشتر است ، درگاه های آن کمی سبک است و صفحه نمایش کوچکتر از آن است که بیشتر افراد به آن عادت کرده اند (به هر حال 14 اینچ است) ، این رایانه ای است که قادر به ارائه آن است . با تشکر از پردازنده های نسل یازدهم اینتل و گرافیک Iris Xe ، این دستگاه قادر خواهد بود هر وظیفه بهره وری را که می توانید برای آن انجام دهید انجام دهد ، بدون ذکر برخی ویرایش عکس سبک و بازی.

2. Acer Spin 5 (2020)

یک مجموعه ویژگی عالی قطعاً ارزش زیادی را به شما می افزاید و اگر به دنبال بهترین لپ تاپ های 2 در 1 هستید ، این یکی از مواردی است که باید مراقب آن باشید. این ترکیب با مقرون به صرفه بودن آن است که Acer Spin 5 (2020) را به یک کاندیدای فوق العاده تبدیل می کند. این لپ تاپ 2 در 1 به دلیل فاکتورهای شکل و دوام خارق العاده باتری فقط چند منظوره نیست. همچنین این گوشی از یک نمایشگر 3: 2 و یک قلم غنی از ویژگی برخوردار است که در کنار هم این مزیت اضافی را برای دانشجویان و متخصصان نسبت به رقبای خود ایجاد می کند: یک تجربه یادداشت برداری آسان و بی نقص. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که نسبت به تایپ کردن یادداشت ها در کلاس تحقیر دارید ، این روش قدیمی ممکن است معامله را مهر و موم کند.

برای خرید هر مدل از این لپ تاپ ها باید به نمایندگی ایسر مراجعه کنید. فروشگاه لوتوس لپ تاپ یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در حوزه فروش لپ تاپ ایسر است و یکی از بهترین نمایندگی های ایسر به حساب می آید.

 

 

 

  • fidaxo learn