دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

۱ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یکی از مهمترین فاکتورهای ایجاد امنیت و جلوگیری از بوجود آمدن پولشویی، فیشینگ و موارد این چنینی، در بازار ارزهای دیجیتال، احراز هویت می باشد. برای خرید فوری تتر ، بیت کوین، اتریوم و ارزهای دیگر، در صرافی های داخل ایران، می بایست این مرحله تکمیل شود و بدون آن امکان خرید و فروش نمی باشد.

نکته ای که مهم است، نوع احراز هویت این صرافی ها می باشد. برخی نیاز به بارگذاری مدارک سنتی نظیر کارت ملی، شناسنامه و غیره دارند. این در حالی است که صرافی هایی وجود دارند که تنها با وارد کردن یک شماره تلفن، فرایند احراز هویت تکمیل می شود.

خرید فوری تتر

خرید فوری تتر از صرافی

اگر اولین بار است که وارد بازار کریپتو می شوید، ارز تتر می تواند گزینه مناسبی برای معامله باشد. چراکه قیمت آن دارای نوسانات به شدت پایینی می باشد. (قیمت آن تقریبا برابر با 1 دلار آمریکا است).

فروش و خرید فوری تتر، تنها در صرافی هایی قابل انجام است که فرایند احراز هویت کوتاهی داشته باشند. در این صورت افراد می توانند در کمترین زمان ممکن اقدام به خرید فوری تتر نمایند.

به منظور خرید فوری انواع ارز دیجیتال در صرافی، می بایست یکسری مراحل طی شود. این موارد عبارت است از:

  • ثبت نام در یک صرافی آنلاین معتبر با مراحل احراز هویت کم.

  • تکمیل فرم های اطلاعاتی نظیر نام، آدرس و غیره.

  • دریافت آدرس کیف پول دیجیتالی.

  • اقدام به خرید و فروش.

جمع بندی

به طور کلی، همانطور که در ابتدا گفته شد، احراز هویت برای حفظ سرمایه افراد به وجود آمده است. اگر قصد دارید که بدون انجام احراز هویت در صرافی اقدام به خرید و فروش کنید، این کار را تنها در صرافی خارجی مثل کوکوین می توانید انجام دهید که احراز هویت آن اجباری نیست. ولی این امکان در سایت های ارز دیجیتالی داخلی وجود ندارد.

 

  • fidaxo learn