دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

  • ۰
  • ۰

مارگو رابی در مزرعه‌ای در کوئینزلند، استرالیا به دنیا آمد و در کالج سامرست در رشته درام تحصیل نمود.

۲. او در اواخر سال‌های ۲۰۰۰ و پیش از بازی در سریال “همسایگان” (Neighbors) که باعث شد در دو جایزه لاگی نامزد شود، در فیلم‌های مستقل استرالیا فعالیت خود را آغاز نمود.

بازیگر زیبا

۳. او پس از نقل مکان به ایالات متحده در سریال درام کوتاه Pan Am حضور یافت.

۴. او در سال ۲۰۱۳ در کمدی رمانتیک “درباره زمان” (About Time) نقش مکملی را برعهده داشت که باعث شد در آخر همان سال در کمدی سیاه زندگی نامه‌ای “گرگ وال استریت” (The Wolf of Wall Street) مارتین اسکورزی حضور پیدا کند.مارگو رابی

۵. رابی در سال ۲۰۱۴ یک کمپانی تولید به نام LuckyChap Entertainment راه اندازی کرد.

۶. شهرت او با بازی در نقش اصلی در فیلم‌های دیگر ادامه یافت: درام رمانتیک “تمرکز” (Focus)، فیلم اکشن ماجراجویانه “افسانه تارزان” (The Legend of Tarzan) و فیلم ابرقهرمانی “جوخهٔ خودکشی” (Suicide Squad).

اووف مارگو رابی

۷. نقش آفرینی رابی در سال ۲۰۱۷ در نقش تونیا هرادینگ اسکیت باز در فیلم “من تونیا هستم” (I, Tonya) که تهیه کنندگی آن را هم برعهده داشت، با تحسین مواجه شد. مارگو رابی؛

۸. او در سال ۲۰۱۲ در فهرست ستاره‌های رو به رشد مجله Inside Film قرار گرفت. در این فهرست ۲۵ بازیگر جوان آمریکایی رو به رشد قرار داشتند، از جمله جای کورتنی، الکس راسل، آدلاید کلمنس و دیوید لادلو.

۹. رابی یکی از طرفداران تیم هاکی رنجرز نیویورک است. اولین شهری که مارگو رابی پس از نقل مکان به آمریکا در آن زندگی کرد نیویورک است.

۱۰. در ابتدا قرار بود او در فیلم “شیرجه” (A Bigger Splash) در نقش پنه لوپه لنیر بازی کند اما به دلیل بازی در فیلم “افسانه تارزان” از آن انصراف داد. داکوتا جانسون جایگزین او شد.

منبع: http://iranreportaj.blog.ir/

  • ۹۹/۰۶/۱۸
  • fidaxo learn

مارگو رابی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی