دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

۳ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مهمترین کاری که شما باید پس از طراحی و راه اندازی سایت انجام دهید، سئو سایت است. برای این که از دلیل اهمیت استفاده از سئو و همچنین انواع خدمات سئو سایت مطلع شوید، این مقاله را دنبال کنید.

چرا سئو و خدمات سئو سایت مهم است؟

برای این که کاربر سایت شما را با جستجوی یک کلمه پیدا کند و وارد شود، شما مجبور به  استفاده از خدمات سئو سایت می شوید. برای مثال شغل شما در زمینه خرید و فروش تلفن های هوشمند است. هر کاربری با برند شما آشنا نیست بنابراین در گوگل ممکن است کلمه خرید تلفن هوشمند را جستجو کند، اگر در نتایج صفحه اول و یا حتی دوم گوگل اسم برند و وبسایت شما نباشید، مشتری را از دست می دهید.

نکته: هر چه رتبه سایت شما در موتورهای جستجو بهتر باشد، در نتیجه ورودی کاربران به سایت شما نیز بیشتر خواهد شد و می توانید فروش بیشتری داشته باشید. به همین دلیل است که بهره مندی از خدمات سئو سایت به صورت تخصصی بسیار ضروری می باشد.

انواع خدمات سئو سایت

به طور کلی خدمات سئو سایت بسیار متنوع می باشد و شامل مراحل مختلفی است. ما در ذیل به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  • تجزیه و تحلیل کسب و کار، وبسایت و همچنین رقبای کاری.
  • اطلاع و همچنین درک هدف و خواسته کارفرما.
  • انتخاب کلمات کلیدی مناسب با کسب و کار.
  • تولید محتوای منحصر به فرد و همچنین بروز رسانی محتوای وبسایت.
  • تحلیل و بررسی الگوریتم های موتورهای جستجو.

نتیجه گیری

در دنیای امروزی، تبدیل شدن به رتبه اول موتورهای جستجو بسیار اهمیت دارد. ما در این مقاله به اهمیت استفاده از خدمات سئو سایت برای بهبود و افزایش رتبه وبسایت و همچنین انواع خدمات سئو سایت اشاره کردیم. مجموعه سئواینجا یکی از بهترین شرکت های فعال در حوزه سئو سایت است که هدف خود را بر روی ارائه حرفه ای خدمات سئو سایت گذاشته است تا به شما در بهتر شدن رتبه و در نتیجه افزایش درآمد کمک کند.

https://www.edocr.com/v/yy9ejj5y/seoinjaaseo/shrkt-so-sait-chh-oizhgi-haii-dard
  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

برند های مختلفی در حال تولید انواع لپ تاپ ها با کاربرد های متفاوت هستند اما برند های لنوو و ایسوس اکثرا در تمام رنج های قیمتی محصولات خوب و قابل قبولی را ارائه داده اند که علاوه بر دارا بودن کانفیگ مناسب، از قیمت بسیار خوبی نیز برخوردار هستند. برند هایی مانند دل، اچ پی، ایسر و MSi نیز جز برترین برند های لپ تاپ موجود در بازار هستند و میتوان به آن ها نیز اعتماد کرد.

لپ تاپ دانشجویی

قبلا از اینکه بخواهیم به معرفی بهترین لپ تاپ دانشجویی بپردازیم بگذارید ابتدا به درستی روشن سازیم که لپ تاپ دانشجویی مناسب چه ویژگی هایی دارند و اصلا چرا به آن لپ تاپ دانشجویی گفته می شود؟

لپ تاپ دانشجویی معمولا دارای سیستم عامل های معمولی هستند تا قیمت آنها نسبت به سایر لپ تاپ ها، ارزان تر  باشد و از سیستم و سخت افزار های قوی بهرمند نیستند. این لپ تاپ ها بیشتر به درد وب گردی و کار با نرم افزار های ساده می خورند و برای ادیت، برنامه نویسی و گیم و... مناسب نیستند.

لپ تاپ دانشجویی دانش اموزی

برای خرید یک لپ تاپ دانشجویی به چه بودجه ای نیاز داریم؟

قطعا این سوال همه شماست که می خواهید بدانید که برای خرید یک لپ تاپ دانشجویی باید چقدر هزینه کنید. واقعیت این است که در حال حاضر، متاسفانه قیمت لپ تاپ ها افزایش زیادی پیدا کرده است و اگر حتی قصد خرید یک لپ تاپ ضعیف را دارید، باید چیزی در حدود 10 میلیون تومان را برای هزینه آن در نظر بگیرید. ولی اگر می خواهید لپ تاپ بهتری بگیرید بازه قیمتی 10 تا 20 میلیون تومان گزینه بسیار مناسب تری است. اگر بودجه خیلی خوبی دارید بازه 20 میلیون به بالا نیز مناسب است ولی لپ تاپ های این بازه دیگر از حالت دانشجویی خارج شده و بیشتر لپ تاپ های حرفه ای و لپ تاپ های گیمینگ به شمار می‌رود.

بهترین لپ تاپ های دانشجویی بازار ایران کدامند؟

  1. لنوو Ideapad 3 ؛ برترین لپ تاپ در حد دانشجویی
  2. ایسوس R565MA؛ از بهترین لپ تاپ ها برای دانشجویان
  3.  لپ تاپ وی 15 لنوو
  4. ایسر Aspire 3 A315-57G-37M9
  5. لنوو وی 15 IGL؛ بهترین لپ تاپ دانش جویی و دانش آموزی ارزان قیمت
  6. لنوو تینک‌بوک 15 IIL – D
  7. لپ تاپ دل Inspiron 3583 – D
  8. لنوو Ideapad 330 – INC؛ لپ تاپ دانشجویی و دانش آموزی ارزان قیمت
  9. لپ تاپ دانشجویی HP 255G7
  10. لنوو IdeaPad 1 – A ؛ ارزان ترین لپتاپ دانشجویی

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع دقیق از قیمت های انواع لپ تاپ های دانشجویی دانش آموزی و گیمینگ و مهندسی، هم چنین برای خرید با بهترین و مناسب ترین قیمت به سایت لوتوس لپ تاپ مراجعه کرده و لپ تاپ خود را به سادگی انتخاب کنید. لوتوس لپ تاپ با بیش از 20 سال سابقه در واردات و فروش بهترین و به روزترین مدل های لپ تاپ و گوشی های هوشمند آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در این زمینه می باشد.

  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

 

این روزها با آنلاین شدن همه جا از جمله دانشگاه ها و مدرسه ها و از آنجایی که افراد زیادی به دلیل کرونا دور کار شده اند نسبت به قبل نیازی بیشتری به خرید لپ تاپ و تبلت احساس می شود. در این میان مهمترین مسئله ای که در خرید لپ تاپ دانشجویی بسیار مهم است قیمت لپ تاپ در مقایسه با مشخصات فنی آن و افراد به دنبال استفاده از تسهیلاتی مانند خرید اقساطی لپ تاپ هستند.

به دلیل همین حساسیت بازار به قیمت لپ تاپ دانشجویی و نیاز و تقاضایی که در جامعه برای خرید اقساطی لپ تاپ وجود دارد، فروشگاه ها برای ارائه تسهیلات مختلف و فروش لپ تاپ به مردم امکانات مختلفی ارائه می دهند.

 

شرایط خرید اقساطی لپ تاپ 

برای خرید اقساطی لپ تاپ در لوتوس لپ تاپ چند طرح وجود دارد. یکی خرید اقساطی لپ تاپ با استفاده از سامانه بای چک که با چک و سفته و یا گواهی کسر از حقوق انجام می گیرد.

شرایط کلی خرید اقساطی لپ تاپ با قیمت لپ تاپ مناسب با چک :

  • سقف اقساط از 2 تا 24 ماه است.

  • بدون سقف خرید

  • 25 درصد از قیمت لپ تاپ به عنوان پیش پرداخت

  • سود ماهیانه 4.4 درصد

مدارک مورد نیاز برای خرید اقساطی لپ تاپ با چک:

  • چک شخصی یا کارمندی

  • کپی شناسنامه و کارت ملی

  • معدل حساب 6 ماهه

مراحل ثبت درخواست برای خرید اقساطی لپتاپ دانشجویی:

ابتدا وارد سایت شوید و به قسمت سامانه اعتبار سنجی وارد شوید، اطلاعات درخواستی خود را ثبت کنید و مدارک را به سامانه اعتبار سنجی ارسال کنید. بعد از تایید اعتبار، همکاران ما برای دریافت مدارک و سفته با شما تماس خواهند گرفت.

جدیدترین لپ تاپ ها بهترند

نخستین معیار در خرید لپ تاپ شما احتمالا باید سال ساخت دستگاه باشد. این موضوع از آن جهت اهمیت پیدا می‌کند که با جلوتر آمدن سال ساخت دستگاه، نسل‌های قطعات سخت‌افزاری لپ تاپ بهبود پیدا کرده و جدیدتر می‌شوند. این امر به خصوص در cpu و ram شما اهمیت زیادی دارد.

نقد لپ تاپ در اینترنت

البته در کنار این موضوع بد نیست تا برخی از نقدهایی که در فضا مجازی برای هر دستگاه نوشته می‌شود را نیز مطالعه کنید. در اینترنت صدها و بلکه هزاران ناقد ایرانی و غیر ایرانی به طور مستمر اقدام به بررسی محصولات الکترونیکی و امتیاز دادن به عملکرد آنان از هر نظر می‌نمایند. بنابراین پیش از خرید لپ تاپ و هر محصول دیگری بد نیست تا نگاهی به نقدهای آن داشته باشید.

فروش اقساطی با سفته چگونه است؟

شرایط کلی به صورت دو مواردی است که گفته شد. با این تفاوت که ب میزان کل اقساط قیمت لپ تاپ باید سفته بدهید و تعهدنامه ای را امضا کنید و باقی مواردی که در بالا ذکر شد باید طی شود.

نتیجه گیری

فروشگاه اینترنتی لوتوس لپ تاپ با سالها سابقه در مرکز کامپیوتر ایران در حال فعالیت است که هدفش ارائه مطمئن محصولات آی تی به افراد دوست دارد آی تی است.

 

 

  • fidaxo learn