دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

  • ۰
  • ۰

کاردانو یکی از ارزهای بزرگ و پر طرفدار در بازار ارزهای دیجیتال است. خرید کاردانو از صرافی ایرانی به یکی از دغدغه های این روزهای ایرانی ها تبدیل شده است. Cardano نسل سوم تکنولوژی بلاک چین محسوب می شود که برای حل مشکل مقیاس پذیری به وجود آمده است. کاردانو نام شبکه ای است که که کوین (ADA) بر روی بستر آن قرار دارد. قبل از خرید کاردانو از صرافی ایرانی نیاز دارید اطلاعات پایه ای درباره شبکه هایی که کاردانو روی آن قرار می گیرد و کیف پول های آن داشته باشید.

شبکه های کاردانو

کوین آدا که نام کاردانو هم شناخته می شود، روی شبکه اصلی کاردانو قرار دارد. همچنین این ارز روی شبکه های Velas و BNB Smart Chain وجود دارد. نیازی نیست برای خرید کاردانو از صرافی ایرانی، اطلاعات فنی خاصی از این شبکه ها داشته باشید، بلکه با آشنایی مبتدی و عمومی متوجه علت تفاوت آدرس های هر شبکه شوید. زیرا انتخاب کیف پول و صرافی نیازمند دانستن این موارد است.

آدرس عمومی کاردانو در شبکه  BNB Smart Chain  و VELAS با 0x شروع می‌شود. زیرا هر دو این شبکه ها  از ماشین مجازی اتریوم استفاده می‌کنند؛ توکن آدا در شبکه ولاس با استانداردERC20 و در شبکه بایننس اسمارت چین با استاندارد BEP-20 نوشته شده اند. این تفاوت در استاندارد توکن‌نویسی منجر به ایجاد نسخه‌های متفاوت و مجزا از یک توکن می‌شود.

کیف پول های کاردانو

انتخاب کیف پولی که میخواهید ارز کاردانو را در آن نگهداری کنید، به نوع شبکه آن بستگی دارد. اگر خرید کاردانو در صرافی ایرانی را از شبکه بایننس اسمارت چین انجام داده اید، می توانید از کیف پول هاییی مثل تراست ولت، متامسک، مث و... استفاده کنید.

اگر کاردانو را از شبکه ولاس خریداری کرده اید بایستی از velas walle استفاده نمایید. و در صورت خرید کاردانو از شبکه اصلی کاردانو می توانید از کیف پول های سخت افزاری لجرز و ترزور که از بهترین کیف پول های سخت افزاری هستند استفاده کنید. همچنین می توانید از کیف پول های نرم افزاری ددالوس، یورویی، اتمیک و ... استفاده کنید.

جمع بندی

خرید کاردانو از صرافی ایرانی مانند خرید تمام ارزهای دیجیتال نیازمند دانش حداقلی در زمینه ارزهای دیجیتال و شبکه های بلاکچین است. در این مقاله به طور مختصر به معرفی شبکه کاردانو و کیف پول هایی که از این ارز پشتیبانی می کند پرداختیم.

 

  • ۰۱/۱۰/۲۶
  • fidaxo learn

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی