دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

  • ۰
  • ۰

اگر به دنبال عمل جراحی پلک پایین هستید، این مقاله به شما کمک می کند تا اطلاعاتی که پیش از عمل جراحی نیاز دارید کسب کنید. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

عمل جراحی پلک پایین

جراحی پلک پایین برای افرادی است که زیر چشم آن ها پف زیادی دارد و به دنبال این هستند که حالت چشمهای خود را تغییر بدهند و به نوعی حالت چشم های خسته خود را شاداب کنند. یکی از روش های برطرف کردن حالت خسته چشم، عمل جراحی پلک پایین است. قطعا اگر بخواهید که بهترین عمل جراحی را داشته باشید باید بهتری جراح پلک پایین را پیدا کنید و از او مشورت بگیرید تا بعد از عمل جراحی رضایت داشته باشید.

همان طور که بالاتر هم گفته شد برای از بین بردن حالت خستگی چشم این عمل محبوب است ولی برای موارد دیگری نیز انجام می شود. از جمله آن موارد می توان به کاهش سستی پوست و افتادگی پوست پلک اشاره کرد. برای جوانسازی پوست در عمل هایفوتراپی یا همان عمل جراحی پلک پایین، مقداری از پوست اضافه پلک برداشته می‌ شود. یا چربی های اضافی آن تخلیه می شود. محکم کردن تاندون پلکی هم یکی از این موارد است. دکتر جراح پلک پایین با توجه به جزییات صورت فرد مراجعه کننده تصمیم می گیرد که از چه تکنیکی برای این جراحی استفاده کند.

علت پف زیر چشم چیست؟

معمولا افرادی که دارای پف زیر چشم هستند، تصور می کنند که این مسئله از الرژی یا خستگی نشئت می گیرد اما سخت در اشتباه هستند. این مسئله و ایجاد تورم زیر چشم در واقع به علت تجمع چربی شکل می گیرد که رفته رفته به صورت کیسه ای در زیر پلک چشم ایجاد می شود. در واقع در عمل جراحی پلک پایین، چربی های اضافه ای که به شکل کیسه در آمده اند، برداشته می شوند.

مزایای جراحی پلک پایین

از مزیت های این عمل جراحی پلک پایین می توان به درمان پف زیر چشم اشاره کرد که در واقع مهم ترین مزیت آن محسوب می شود. علاوه بر ان سستی پوست و بافت های زیر چشم تاثیر زیادی در زیبایی ظاهر فرد دارد که بعد از این عمل جراحی می توان تغییر ان را احساس کرد. علاوه بر آن ها بعد از عمل جراحی می توانید شادابی زیادی در صورت فرد حس کنید. در واقع دلیل این احساس این است که حالت چشم ها کمی تغییر می کنند و فر را جوان تر و شاداب تر نشان می دهد.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به سایت آنیل مراجعه کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی