دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

  • ۰
  • ۰

اگر قصد کاشت مو دارید، احتمالا این سوال برایتان پیش آمده است که طریقه کاشت مو به چه صورت است و باید از کجا شروع کرد؟ اولین قدم در کاشت مو، مطالعه و کسب دانش در مورد آن است. هر چقدر بیشتر در مورد کاشت مو بدانید، تصمیم گیری راحت تر و درست تری نسبت به این کار خواهید داشت. قبل از اینکه طریقه کاشت مو را بدانید، باید بدانید اصلا کاشت مو چیست.

کاشت مو در واقع به روشی درمانی گفته می شود که در آن موها را از مناطقی که نسبت به ریزش حساس هستند به مناطقی که دچار ریزش شده اند منتقل می کنند. به بیان دیگر، کاشت مو روشی است که در آن موها را از ناحیه اهدایی برداشته و به ناحیه گیرنده پیوند می زنند.

ناحیه اهدایی به قسمت های پشت و کناری سر گفته می شود که نسبت به ریزش و تغییرات هورمونی مقاوم هستند و ناحیه گیرنده به قسمت هایی از سر که دچار ریزش مو شده اند و کم پشت هستند گفته می شود. در گذشته فقط یک یا دو روش برای کاشت مو وجود داشت، اما این روزها روش های جدید و متنوعی برای کاشت مو وجود دارند. به طور کلی طریقه کاشت مو را به دو دسته می توان نقسیم کرد:

1.      کاشت نواری

در این روش، برای استخراج گرافت ها، در ناحیه پشت سر یا همان بانک مو یک برش ایجاد می کنند و سپس فولیکول ها را به کمک میکروسکوپ از درون پوست سر بیرون می کشند و آماده کاشت می کنند. روش نواری تهاجمی تر است چون همراه با برش است و به بخیه زدن نیاز دارد. عوارض این روش بیشتر است و نیاز به ریکاوری طولانی تری دارد. از طرفی مزیت این روش این است که گرافت های برداشته شده در این روش، از کیفیت بالاتری برخوردار است. در روش نواری از تکنیک هایی مانند FUT، روش ترکیبی و روش سوپر ترکیبی استفاده می شود.

2.      کاشت با استخراج واحد های فولیکولی

در این روش برش ایجاد نمی شود و فولیکول ها را با ایجاد سوراخ هایی ریز با قطر کمتر از یک میلی متر استخراج می کنند. این طریقه کاشت مو کاملا غیر تهاجمی است و آن را با نام کاشت موی بدون جراحی می شناسند. جدید ترین روش های کاشت مو که با استخراج فولیکول به صورت واحد انجام می شوند عبارتند از FIT، SUT، Micro FIT، BHT و کاشت مو به صورت میکروگرافت.

 

 

  • ۰۱/۰۹/۳۰
  • fidaxo learn

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی