دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

  • ۰
  • ۰

 


 

با توجه به تعدد مراجعات بیماران به مطب دندانپزشکان، تشکیل پرونده کاغذی و سپس جستجوی دستی آنها کاری زمانبر می باشد. وجود یک سیستم مکانیزاسیون مطب برای مطب دندانپزشکان جهت دسترسی آسان به پرونده جزئیات درمان بیماران می تواند کمک شایانی در تسریع کار منشی و دندانپزشک نماید. به ویژه اگر این سیستم مدیریتی قابل نصب بر روی تبلت نیز باشد که دندانپزشک با یک نگاه بتواند کلیه مراحل درمان بیمار را مشاهده نماید.

ایده کارت ویزیت هوشمند مطب بر تسریع بارگذاری اطلاعات پرونده بیمار بر روی سیستم منشی و دندانپزشک نیز افزوده است. با توجه به قابلیت نصب برنامه مطب در تبلت، دندانپزشک می تواند در هر جایی غیر از مطب خود نیز به راحتی و بدون نیاز به اینترنت به تمامی اطلاعات پرونده بیماران از جمله تصاویر و گرافی ها، نوع عملیات انجام شده بر روی تک تک دندان ها و رنگ بندی جهت تشخیص آسانتر، شرح و جزئیات درمان و .... در تبلت خود دستیابی داشته باشد.

نرم افزار دندانپزشکی

 

 چنانچه دندانپزشک در جایی بیرون از مطب خود هر گونه تغییری در این اطلاعات دهد، به هنگام بازگشت به مطب به صورت هوشمند و اتوماتیک در سیستم های منشی و دندانپزشک همسان سازی می گردد. همچنین چنانچه درغیبت دندانپزشک در مطب هر گونه تغییری در اطلاعات سیستم منشی انجام گردد، پس از بازگشت دندانپزشک به مطب به صورت هوشمند و اتوماتیک، اطلاعات جدید به تبلت دندانپزشک انتقال خواهد یافت. این روش همسان سازی اطلاعات در مطب و بیمارستان ها و سایر مراکز پزشکی که به صورت اتوماتیک و هوشمند صورت می گیرد اولین بار توسط گروه طلای نرم به اجرا درآمده است.

با توجه به تجزیه و تحلیل قوی و دقیق، منطق صحیح روال کار و ساختار درست نرم افزار، یک محیط کاربری بسیار ساده و روان برای منشی و دندانپزشک فراهم آمده تا استفاده از این نرم افزار برای آنها رضایت بخش و به دور از فشارو استرس باشد. 

چرا که انتخاب یک نرم افزار نامناسب برای مطب دندانپزشک، دغدغه عدم امنیت اطلاعات را بوجود می آورد که به جای اینکه از بار کاری منشی و پزشک کاسته گردد، باعث ایجاد مشکلاتی برای آنها خواهد شد و در نتیجه نرم افزار را کنار خواهند گذاشت.

 

بنابراین بر روی کیفیت صددرصد نرم افزار و سخت افزارهای ارائه شده برای دندانپزشکان تاکید می شود که در نهایت نرم افزاری تحت عنوان نرم افزار مطب دندانپزشکی طراحان طب تولید نموده است که با توجه به ویژگی های خاص و کاربری منحصر بفرد آن، بسیار متمایز از سایر نرم افزارهای موجود می باشد.

 

منبع: http://www.rajanews.com/news/340031/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F

 

https://www.ilna.news/fa/tiny/news-971980

  • ۹۹/۰۷/۱۵
  • fidaxo learn

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی