دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

  • ۰
  • ۰

در بسیاری از موارد ما عبارت جراحی بینی را به جای عمل زیبایی بینی به کار می بریم. دلیل آن این است که میان اکثریت افراد جامعه مصداق جراحی بینی همان عمل زیبایی بینی است. در حالی که جراحی بینی می تواند انواع مختلفی داشته باشد. به جز جراحی زیبایی، موارد درمانی و اصلاحی مختلفی برای جراحی بینی می تواند وجود داشته باشد.

جراحی بینی

بینی عضو مهمی است که وظایف با اهمیتی را به عهده دارد. بویایی و تنفس هر کدام عملکردهای مهمی است که بینی در آن ها نقش دارد. در صورتی که در هر کدام از این عملکرد ها اخلالی به وجود بیاید، می توان بینی را به عنوان یکی از اعضای دخیل در نظر گرفت و ریشه مشکل را در آن ها جست. در صورتی که تایید شود که دلیل مشکل تنفسی یا بویایی در بینی باشد به احتمال بسیار زیاد با یک جراحی می توان این مشکل را برطرف کرد. خوب است بدانید موارد درمانی عمل بینی اصلا کم نیستند و افراد بسیاری با این جراحی درمان می شوند.

مشکلاتی مانند خروپف کردن، دشواری تنفس و ضعف بویایی از مواردی است که می تواند با جراحی بینی برطرف شود. دلایل مختلفی می توانند باعث انحراف بینی شوند. مانند ضربه خوردگی و آسیب دیدگی یا انحراف مادرزادی بینی. چنین انحرافی باعث ایجاد مشکل در تنفس می شود که با جراحی بینی قابل رفع است. همچنین پولیپ بینی از مواردی است که هم بر بویایی و هم بر تنفس تاثیر گذار است و در صورت التهاب بیش از حد می توان با جراحی آن را برداشت.

بنابراین وقتی درباره جراحی بینی صحبت می کنیم منظور ما می تواند موارد درمانی آن نیز باشد. زمانی که منظور ما هدف زیبایی جراحی بینی است بهتر است از عبارت دقیق تر یعنی عمل زیبایی بینی استفاده کنیم.

 

 

نظرات (۱)

اگر عمل زیبایی بینی انجام دادید و می خواید زیبا تر هم بشید از خدمات زیبای در منزل استفاده کنید.

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی