دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

  • ۰
  • ۰

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) روشی دائماً در حال پیشرفت است ، زیرا موتورهای جستجو برای ارائه تجربه کاربری بهتر به به روزرسانی الگوریتم های خود ادامه می دهند. برای پیدا کردن شرکت سئو حرفه ای لازم است بدانید در مواردی که SEO می توانست به طور موثری با معادلات تراکم کلمات کلیدی و بک لینک ارزان خریداری شود ، سئو مدرن فقط به عنوان بخشی از یک استراتژی جامع و یکپارچه بازاریابی دیجیتال عمل می کند.

 

شرکتهایی که زمانی سئو خود را در خانه نگه می داشتند ، ایجاد موفقیت سنجشی در سئو را پیچیده تر می دانستند. اکنون ایجاد بک لینک موثر به محتوای جذاب ، بازاریابی تأثیرگذار و حداقل ذکاوت در روابط عمومی نیاز دارد. بر این اساس ، یک استراتژی کلمه کلیدی مدرن به تحقیق درمورد کاربر ، تجربه بازاریابی محتوا و دانش کار در مورد اولویت های رتبه بندی Google نیاز دارد. این ممکن است به بیش از یک یا دو متخصص سئو در یک تیم بازاریابی نیاز داشته باشد ، به همین دلیل برخی از مارک ها همکاری با یک آژانس حرفه ای سئو را انتخاب می کنند.

 

استخدام یک شرکت یا آژانس سئو می تواند یک کار ترسناک باشد. در بهترین حالت ، شریک زندگی شما ترافیک ارگانیک به سایت شما افزایش می دهد ، رتبه بندی جستجوی شما را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند تا منجر به فروش و فروش بیشتری شوید. در بدترین حالت ، شریک SEO شما با تکنیک های کلاه سیاه روبرو می شود که به موفقیت موفقیت می بخشد ، قبل از شروع مجازات ها ناپدید می شود و باعث می شود شما بیش از هر زمان دیگری - و ماهها یا سالها پاکسازی نکنید

 

با این حال ، استخدام شخصی برای ایجاد و اجرای یک طرح جستجوگرها دشوار نیست. برای استخدام نیازی به متخصص بودن ندارید. شما فقط باید بدانید که چه سوالاتی بپرسید و چه پاسخی را انتظار داشته باشید. 12 سوال زیر را در نظر بگیرید - و اینکه در پاسخ ها چه چیزی را جستجو کنید - برای یافتن یک شرکت متخصص SEO که بهترین روش ها را دنبال می کند و نتایج مورد نظر شما را هدایت می کند:

1. فلسفه شما برای نزدیک شدن به SEO برای ارائه نتایج چیست

 

سه جنبه اصلی سئو وجود دارد و کارآمدترین شرکت های سئو هر سه را به عنوان مولفه های یک استراتژی جامع سئو می دانند.

 

    سئو فنی کد ، ساختار سایت ، سرعت سایت و سایر معیارهایی را که می تواند بر ترافیک جستجوی شما تأثیر بگذارد در نظر می گیرد. در طی بررسی فنی سئو ، یک متخصص سئو اطمینان حاصل می کند که موتورهای جستجو می توانند سایت و محتوای آن را جستجو کنند ، 404 خطا را بررسی می کنند و هدایت ها را از جمله سایر کارها تجزیه و تحلیل می کنند.

    تجربه کاربر (UX) بهینه سازی محتوای ویژگی های دیجیتال شما است. در طی یک بررسی سئو در صفحه ، یک متخصص سئو جنبه های کاربر در سایت شما را تجزیه و تحلیل می کند ، از جمله محتوا ، پیمایش و بهینه سازی کلمات کلیدی.

  • ۹۹/۱۱/۱۴
  • fidaxo learn

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی