دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

  • ۰
  • ۰

seo on page

فاکتورهای مهم سئو سایت عناصری هستند که در وب سایت شما اتفاق می افتد. اینها مواردی است که شما بر آنها کنترل کامل دارید ، بدین معنی که می توانید با رعایت بهترین روشها برای سئو در بهبود این عوامل در طول زمان کار کنید. این فراتر از بازاریابی محتوای شما تا سطوح عمیقتر HTML سایت شماست.

در اینجا تنها چند مورد از عوامل SEO موجود در صفحه وجود دارد که می تواند به شما در بهبود رتبه جستجوی شما کمک کند:

عنوان  - برچسب عنوان در هر صفحه به موتورهای جستجو می گوید صفحه شما درباره چیست. این باید 70 حرف یا کمتر باشد ، شامل کلمه کلیدی که محتوای شما روی آن تمرکز کرده و نام تجاری شماست.

توضیحات متا - توضیحات متا در وب سایت شما به موتورهای جستجو در مورد هر صفحه کمی بیشتر می گوید. بازدیدکنندگان انسانی شما از این مورد نیز برای درک بهتر صفحه و مرتبط بودن آن استفاده می کنند. این باید شامل کلمه کلیدی شما باشد و همچنین جزئیات کافی را در اختیار شما قرار دهد تا به خواننده بگویید محتوای آن چیست.

عنوان های فرعی - عنوان های فرعی نه تنها خواندن مطالب شما را برای بازدید کنندگان آسان می کند ، بلکه می تواند به بهبود سئو سایت شما کمک کند. می توانید از برچسب های H1 ، H2 و H3 استفاده کنید تا به موتورهای جستجو کمک کند مطالب شما را بهتر بفهمند.

پیوندهای داخلی - ایجاد پیوندهای داخلی یا پیوند به مطالب دیگر در سایت شما ، می تواند به موتورهای جستجو کمک کند تا درباره سایت شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. به عنوان مثال ، اگر در حال نوشتن پستی در مورد ارزش یک محصول یا خدمات خاص هستید ، می توانید به صفحه محصول یا خدمات در پست وبلاگ خود پیوند دهید.

نام تصویر و برچسب های ALT - اگر از تصاویر در وب سایت خود یا محتوای وبلاگ خود استفاده می کنید ، همچنین می خواهید کلمه کلیدی یا عبارت خود را در نام تصویر و برچسب alt وارد کنید. با درج این اطلاعات ، به ارائه تعریف SEO خود نیز کمک می کنید. این به موتورهای جستجو کمک می کند تصاویر شما را بهتر نمایه کنند ، که ممکن است در هنگام جستجوی کاربران برای یک کلمه کلیدی یا عبارت خاص ، به نظر برسد.

هنگام قرار دادن استراتژیک کلمات کلیدی و عبارات SEO در صفحات ، مهم است که از بهینه سازی بیش از حد جلوگیری کنید. اگر Google بخواهد بیش از حد در کل مطالب از کلمات کلیدی استفاده کند ، صفحه شما را جریمه می کند.

 

علاوه بر این ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که هر قسمت از محتوا فقط روی یک یا دو کلمه کلیدی متمرکز است. این به شما اطمینان می دهد که محتوای شما خاص و مرتبط است. تلاش برای مقابله همزمان با بیش از حد کلمات کلیدی ممکن است بر بهینه سازی موتور جستجوی شما تأثیر منفی بگذارد زیرا این امر اغلب باعث ایجاد محتوای کم تمرکز و نازک می شود.

  • ۹۹/۱۱/۱۵
  • fidaxo learn

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی