دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

  • ۰
  • ۰

 

در این مقاله به بررسی دو قفل پرطرفدار یوکا و کارتی میپردازیم

قفل کارتی چیست؟

قفل کارتی، یکی دیگر از قفل‌های هوشمندی است که زمینه حذف کلید و دسترسی آسان و سریع برای همگان  فراهم کرده است. اما  این قفل مزیت های بیشمار دیگری نیز از جمله  رمز، اثر انگشت، ریموت کنترل، بلوتوث، حریم شخصی، قفل کودک، قفل خودکار، سنسور آی‌آر، ورودی دوبل، کد تصادفی و … را دارد. به‌طوری که می‌توان گفت هر آنچه یک شخص از قفل انتظار دارد و حتی بیشتر را برای مشتریان فراهم میکند.هم چنین می‌توان کارت‌های متعددی را به آن شناسایی کرد. البته در صورت گم‌شدن هر کدام از این کارت‌ها، می‌توانید در کمترین زمان و به راحتی آن را از دسترس خارج نمایید. همچنین نصب این قفل امکان ثبت ورود و خروج را در اختیار شما قرار می‌دهد. امکان شناسایی کارت‌های متعدد به این قفل وجود دارد. مهم‌ترین آن‌ها RF کارت بزرگ، KEY TAG و SMART CARD می‌باشند. البته می‌توان کارت‌ مترو و اعتباری هم به آن شناسایی نمود.

باید به این نکته توجه کنید که تعداد شناسایی کارت‌ها با توجه به برند متفاوت است. ولی ظرفیت شناسایی کارت در اکثر قفل‌ها بالای 20 عدد کارت می‌باشد. به‌عنوان مثال سامسونگ تا 20، اورنت تا 100 عدد کارت می‌توان به آن شناسایی کرد.

قفل یوکا

قفل یوکا چیست؟

قفل یوکا یکی از جدیدترین و بروزترین قفلهای دیجیتال می باشد . طراحی زیبا ، فناوری بروز و هوشمندانه و امکانات منحصر بفرد این مدل دستگیره اثر انگشتی باعث شده تا این محصول در زمانی کم بیشترین تقاضا و استقبال را نزد مشتریان داشته باشد. طراحی زیبا در رنگ بندی متفاوت و سهولت در باز و بسته شدن قفل دیجیتال درب و همچنین امنیت بالای این دستگیره به دلیل سه زبانه بودن مغزی آن انتخابی ایده آل جهت قفل دربهای ضد سرقت برای خریدار فراهم می نماید . دسترسی به قفل از طریق اثر انگشت ، رمز و استفاده همزمان آن یکی از مزایای قفل یوکا می باشد که کاربر می تواند نسبت به نوع کاربری و سلیقه خود از آن استفاده نماید . امکان باز و بسته شدن درب از طریق نرم افزار موبایل ( بلوتوث) یکی از ویژگیهای برتر قفل یوکا میباشد که باعث شده نسبت به محصولات مشابه متمایز گردد . این قفل دیجیتال را میتوان بعنوان قفل اثر انگشتی درب منزل ، قفل کارتی اماکن تجاری – اداری و قفل رمزی اتاق سرور و … استفاده نمود

 

قفل کارتی

قفل کارتی به چند دسته اصلی تقسیم میشود از مهمترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد

قفل کارتی آفلاین

 این قفل به صورت مستقل عمل میکند و هیچ ارتباطی بین قفل و نرم افزار نیست، همه ارتباطات فقط از طریق کارت های مختلف که به هدف های متنوع صادر میشوند انجام میشود

قفل کارتی آنلاین

این قفل آنلاین از طریق سیستم بی سیم یا وایرلس به نرم افزار مرکزی سیستم وصل می شود و تمامی تنظیمات و دریافت گزارشات مربوطه بدون نیاز به حضور فیزیکی فرد، در کامپیوتر اپراتور به صورت آنلاین انجام میشود .

قفل کارتی با کارت تماس مستقیم

این نوع قفل کارتی جزو اولین رده های قفلهای کارتی بودند که به بازار عرضه شد و با گذشتن زمان و ورود انواع به روزتری از کارت ها تقریبا کمتر کاربری است که همچنان تمایل داشته باشد از آنها استفاده کند . در این نوع قفل برای باز کردن درب کارتی حتما باید کارت با قفل تماس مستقیم برقرار کند که همین مساله باعث سخت شدن کاربری این قفل ها شده است . چون شما باید همانند قبل در هنگام رسیدن به جلوی درب مثل کلید، این بار دنبال کارت تان بگردید . از سویی دیگر، اگر این قفل ها به عنوان قفل هتلی استفاده شوند به علت تعدد استفاده از این کارت ها در مدت زمان کمی مستهلک می شوند و باید تعویض شوند که این خود باعث افزایش هزینه های هتلداری میشود .

قفل کارتی با کارت RFID

این نوع مدل قفل کارتی از جمله پرطرفدارترین نوع دستگیره های کارتی هوشمند است . در این نوع قفل برای باز کردن درب با کارت نیازی به تماس مستقیم قفل با کارت نیست و تنها از طریق امواج رادیویی بین قفل و کارت ارتباط برقرار میشود و درب با کارت  به سادگی باز میشود .

 


 

.

قفل یوکا و قفل کارتی

ویژگی های قفل یوکا

 

شناسایی کاربر توسط رمز عبور

 

قابلیت شناسایی رمز عبور بین ۳ تا ۱۲ رقم

 

قابلیت استفاده از کدهای تصادفی

 

این امکان جهت بالا بردن امنیت برای عدم شناسایی و لو رفتن رمز عبور میباشد . قبل از وارد کردن رمز ، دستگاه ۲ عدد تصادفی به شما میدهد تا رد اثر انگشت بر روی همه اعداد باشد و رمز مشخص نشود

شناسایی کاربر توسط اثر انگشت 

باز کردن و دسترسی به قفل از طریق اثر انگشت یکی از امکانات قفل یوکا میباشد . که توانایی شناسایی ۱۰۰ اثر انگشت مجزا را دارد.

شناسایی کاربر توسط کارت

 

همراه این مدل قفل یوکا دو عدد کی تگ میباشد و تا ۵۰ عدد کارت  را میتوان به قفل معرفی کرد.

 

قابلیت باز کردن درب با بلوتوث و گزارش گیری تردد

 

با نصب نرم افزار بر روی گوشی همراه ، امکان باز و بسته کردن درب از طریق تلفن همراه امکان پذیر می باشد . همچنین از طریق این نرم افزار امکان گزارش گیری از رفت و آمدها به سادگی امکان پذیر است.

تصویر قفل یوکا و کارتی

سیستم ضد شوک 

در صورت وارد کردن هرگونه  ولتاژ غیر مجاز سیستم هشدار صوتی دستگیره فعال میشود و سیستم ورود برای چند دقیقه قطع می گردد

 

سیستم اعلان حریق

در صورت بروز آتش سوزی سیستم هشدار صوتی دستگیره فعال شده و به شما هشدار میدهد


 

سیستم  تغذیه اضطراری

در صورت عدم توجه به آلارم دستگاه جهت تعویض و اتمام شارژ باتری دستگیره ، میتوان از یک منبع تغذیه کمکی            (باتری کتابی ۹ولت ) جهت تامین برق دستگیره استفاده کرد و به محض ورود توسط رمز، کارت یا اثر انگشت باتری قفل را تعویض نمود.

 

قفل اتوماتیک

 

به محض بسته شدن درب ، دستگاه به صورت اتوماتیک قفل می گردد  و ورود افراد غیر مجاز  امکان پذیر نمیباشد . پس از فعال شدن قفل اتوماتیک  ، درب از داخل توسط دستگیره  باز میشود .  فعال یا غیر فعال بودن این دستگاه به عهده خودتان میباشد. .

 

قفل کارتی چیست؟

 

در ایران به علت قیمت پایینش قفل یوکا مدل H-5100 محبوب است. این قفل در دو رنگ طلایی و نقره‌ای عرضه می‌شود. قیمت مناسب و ظاهر خوب قفل یوکا باعث شده طرفدارانی داشته باشد. لازم به ذکر است شرکت کارن می‌تواند این مدل را با نازل‌ترین قیمت و گارانتی شرکت کارن تهیه و عرضه نماید.

 

همچنین شما میتوانید انواع مختلف قفل کارتی و یوکا را از فروشگاه کارن  به راحتی تهیه کنید.

  • ۹۹/۱۱/۲۷
  • fidaxo learn

قفل کارتی

قفل یوکا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی