دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

  • ۰
  • ۰

 

چند نکته در مورد قیمت تتر شایان ذکر است. اول اینکه دلیل نوسانات قیمت تتر چیست. تتر مانند هر کالای مورد معامله در بازارهای مدرن مالی جهان خواه ناخواه از قانون تعادل عرضه و تقاضا تأثیر می‌پذیرد. هرچند در این باره جای نگرانی چندانی نیست. زیرا این روز ارز توسط یک نهاد به صورت متمرکز اداره و کنترل می‌شود و فلسفه‌ی وجودی تتر هم همین ثابت بودن قیمت تتر است. موضوع دیگر احتمال کمبود اعلام نشده در مورد پشتوانه‌ی دلاری تتر است. این امر در اصل به دلیل چندین بار بلاک شدن‌ دارایی‌های آی‌فاینکس توسط دادستانی آمریکا است. در این باب آن‌چه باید در نظر داشت این است که در مورد خود دلار هم تردیدهایی از این دست وجود دارد. یعنی احتمال دارد خزانه‌داری ایالات متحده بیش از مقدار طلایی که در اختیار دارد اقدام به چاپ دلار کرده باشد.

قیمت تتر

آخرین موضوع در باب قیمت تتر، اشاره به منشأهای مختلف آن است. سه نوع تتر در بازار مبادلات ارزی وجود دارد که از الگوریتم‌های بیت‌کوین، اتریوم و ترون ماین شده‌اند. البته امکان ماین برای تتر متصور نیست و تنها راه کسب آن خرید از آی‌فاینکس است. آی فاینکس خود نیز پس از نقد نمودن هر تتر، آن را اصطلاحاً می‌سوزاند و از دور مبادلات خارج می‌کند.

  • ۰۰/۰۲/۰۷
  • fidaxo learn

تترلند

قیمت تتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی