دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

  • ۰
  • ۰

هیچ کس در نقش و اهمیت یک وکیل خوب در پرونده های حقوقی شکی ندارد. از آنجا که ما تخصص، مهارت و دانش حقوقی کافی را برای حل کردن مسائل حقوقی خود نداریم و در بسیاری موارد توانایی پیشگیری از بروز مشکلات را نیز نداریم بهتر است از یک وکیل خبره در این زمینه کمک بگیریم. اولین قدم برای ارتباط با یک وکیل، دریافت شماره وکیل از یک منبع معتبر است. اما قطعا نمیتوان به هر کسی اعتماد کرد و هر شماره ای که دیدیم، با آن تماس بگیریم و ب عنوان ی وکیل با او مشورت کنیم.

بسیاری از افرادی که در فضای مجازی شماره وکلا را ارائه میدهند، هیچ آشنایی و اطلاعاتی از وکیل مورد نظر ندارند و گاها حتی نمیتوان در مورد سوابق و وکالت او اطمینان حاصل کرد. شاید با خود بپرسید پس از چه راهی میتوان شماره وکیل را یافت. قطعا یکی از مواردی که باید برای یافتن شماره یک وکیل خوب به بررسی آن پرداخت این است که به ویژگی ها و سوابق او توجه نمود. 

برای این کار شما میتوانید از طریق سامانه adliran سابقه شخص مورد نظر را بیابید و با اطلاعات کامل از حسن خلق و سابقه خوب او، با او تماس بگیرید. شما همچنین میتوانید با موکلین قبلی او ارتباط برقرار کنید تا با اطمینان کامل در مورد پرونده خود با او سخن بگویید.  برای یافتن شماره بهترین وکیل و در کل یافتن یک وکیل خبره چند مرحله وجود دارد که به شرح زیر است:

مشکل حقوقی خود را شناسایی کرده و از یک متخصص استفاده کنید

اولین قدم در روند یافتن شماره وکیل، درک مشکل یا مسئله پیش روی شماست. این قانون تخصصها و خرده تخصص های مختلفی دارد و قبل از اینکه بتوانید بهترین وکیل را برای وکالت خود تعیین کنید، باید تعیین کنید که چه نوع قوانینی برای رسیدگی و حل مشکل شما مناسب است. در این مرحله اولیه، با وکیل عمومی یا یک مشاور تجاری معتمد دیگر خود مشورت کنید.

اطمینان حاصل کنید که وکیل تجربه درستی دارد

سطح مناسب تجربه یکی از مهمترین معیارها در انتخاب شماره وکیل است. شما می خواهید یک وکیل با موفقیت در زمینه نوع مشکل خود داشته باشید. سابقه چنین تجربه ای احتمال وکیل را برای حل موفقیت آمیز مشکل شما افزایش می دهد.

بدیهی است که طول خدمت ، تعداد موارد در یک منطقه خاص و خاص جغرافیایی و نتایج قبلی موارد مهمی است که باید در ارزیابی تجربه وکیل مد نظر قرار گیرد. 

انتظار داشته باشید که وکیل روابط عمومی خوبی داشته باشد

وکلا برای برقراری ارتباط با افراد و کسانی که به پرونده هایشان ارتباط دارند، پرداخت می شود. یافتن یک شماره وکیل که بتواند به طور موثر با شما ارتباط برقرار کند، میتواند در حل مسئله حقوقی شما تاثیر بسزایی داشته باشد. شما یک شماره وکیل می خواهید که سوالات شما را پیش بینی کند و شما را در جریان تحولات پرونده خود قرار دهد بدون اینکه مجبور شوید ابتدا تماس بگیرید.

وکیل باید توانایی برقراری ارتباط سازمان یافته و قابل فهم را داشته باشد. وکیل باید در مورد مناسب تر بودن ارتباطات حضوری یا پست الکترونیکی قضاوت خوبی داشته باشد. وکیل همچنین باید متوجه شود که برقراری ارتباط بیش از حد ممکن است غیرضروری و مقرون به صرفه نباشد.

حرفه ای بودن وکیل را در نظر بگیرید

«حرفه ای بودن» چیزی فراتر از شخصیت است. این شامل برخی اعمال و رفتارهای عینی است که بهترین وکلا را از افرادی که فقط صلاحیت دارند متمایز می کند.

«حرفه ای بودن» چیزی فراتر از شخصیت است. این شامل برخی اعمال و رفتارهای عینی است که بهترین وکلا را از افرادی که فقط صلاحیت دارند متمایز می کند.

5- از شماره وکیل آشنا به موضوع خود استفاده کنید

اینکه شما از یک متخصص محلی یا ملی استفاده می کنید به ماهیت موضوع مورد بحث بستگی دارد. به عنوان مثال ، تقریباً همیشه امور مربوط به املاک و مستغلات یا غرامت کارگران به صورت محلی انجام می شود. از طرف دیگر، امور مربوط به قوانین فدرال ، مانند حقوق و دستمزد یا ساعت کار ، توسط متخصصان ملی به بهترین نحو قابل انجام است. حمل و نقل و فناوری استفاده از متخصص را تقریباً از هر جای کشور امکان پذیر می کند.

فردی که با منطقه شما آشنا باشد ، از قوانین و رویه های محلی و شخصیت مقامات قضایی یا اداری محلی شناخت بهتری خواهد داشت. علاوه بر این ، ارتباطات رو در رو به طور کلی بهتر از کنفرانس های تلفنی و ایمیل است، بنابراین ممکن است بهتر باشد که متخصص به اندازه کافی نزدیک باشد تا بتواند به صورت کوتاه مدت از سایت مشکل بازدید کند.

جمع بندی

این فقط بخشی از مواردی بود که باید برای یافتن شماره وکیل به آن توجه کرد. شما میتوانید در صورتی که تجربه ای در این زمینه دارید و یا سوالی در این زمینه دارید، برای ما کامنت کنید. 

 

  • ۰۰/۰۲/۲۶
  • fidaxo learn

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی