دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

  • ۰
  • ۰

 

قبل از این که به بحث هارد وسترن دیجیتال وارد شویم، بهتر است کمی از پیشنه‌ی این هاردها صحبت کنیم. اولین هاردهای HDD که به بازار عرضه شدند از برندهایی مانند توشیبا یا کینگستون بودند که امروزه دیگر از آنان خبری نیست. این هاردها هم گرما و صدای زیادی تولید می‌کردند و هم نیاز به وصل به جریان برق داشتند. همچنین حداکثر فضای هاردها کمتر از پانصد گیگابایت بود. در آن زمان ورود هارد اکسترنال قابل حمل یک سوپرایز بزرگ برای دوستداران کامپیوتر و سخت‌افزار بود.

مزیت هارد وسترن دیجیتال

هارد وسترن دیجیتال از اولین برندهایی بود که در بازار هارد دیسک اکسترنال مطرح گشت. این هاردها هم دارای طراحی مینیمال و زیبایی منحصر به فردی بودند و هم می‌توانستند کیفیت خوبی را به کاربران خود ارائه دهند. دیگر عامل جالب توجه در این هاردها، قیمت مناسب آن بود. زمانی می‌توانستید تنها با کمتر از دویست هزار تومان یک هارد وسترن دیجیتال یک ترابایتی را خریداری کنید. 

هارد وسترن دیجیتال مای پاسپورت

در آن روزها دست هر کسی می‌شد یک هارد وسترن دیجیتال دید که از آن به عنوان آرشیو اطلاعات استفاده می‌کرد. همچنین با وجود بالا رفتن قیمت ارز و گرانی کلیه‌ی محصولات، همچنان هارد های wd از ارزان‌ترین و به صرفه‌ترین مدل‌های بازار محسوب می‌شوند. به همین علت حتی محبوبیت آنان بیش از پیش گشته است.

هارد وسترن دیجیتال پاسپورت

یکی از انواع خیلی محبوب میان مدل‌های هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل پاسپورت است. در این مدل‌ها علاوه بر رمزگذاری، امکاناتی مثل پشتیبانی اتوماتیک از اطلاعات، تنوع در رنگها و امکان پرتابل بودن مهیا شده است. به جز آن ویژگی WD DISCOVERY در این مدل هارد اکسترنال وسترن دیجیتال فعال است که به طور خودکار از زندگی مجازی سوشیال مدیاهای شما بک‌آپ‌گیری می‌کند.

هارد وسترن دیجیتال 2 ترابایت

هارد وسترن دیجیتال المنت

دیگر مدل هارد اکسترنال وسترن دیجیتال محبوب، مدل المنت است. به طور کلی، هاردهای وسترن به سادگی و قیمت به صرفه شهرت دارند. مدل المنت نوع اقتصادی و مدل پاسپورت، مدل تجاری مسافرتی این برند است. دلیل شناسایی مدل اخیر تحت این عنوان، وجود امکاناتی مانند بک‌آپ گیری خودکار و رمزگذاری روی سخت افزار است. در این هاردها ویژگی‌هایی مثل همگامی با USB 3.0 و انتقال سریع اطلاعات گنجانده شده است. البته در هارد اکسترنال وسترن دیجیتال المنت بیشتر بر کارایی و سادگی تأکید شده است.

نمایندگی هارد سیلیکون پاور و وسترن دیجیتال

تحریم‌های مختلف ایران موضوعی نیست که بر کسی پوشیده باشد. به همین دلیل، متأسفانه شرکت آمریکایی وسترن دیجیتال در ایران نمایندگی‌ای ندارد و محصولات با واسطه‌گری طرف‌های سوم در بازار عرضه می‌گردند. با این وجود بهتر است تا برای انتخاب و خرید هاردها و دیگر محصولات فناوری، از فروشگاه‌های معتبر و خوشنام هره بگیریم. لوتوس لپ تاپ یک فروشگاه قدیمی و معتمد است که خرید از آن‌ها را به شما توصیه می‌کنیم.

  • ۰۰/۰۵/۰۲
  • fidaxo learn

هارد وسترن دیجیتال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی