دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

  • ۰
  • ۰

یکی از قدیمی ترین روش های عایق بندی، قیرگونی است. هنگام تهیه و پخش قیرگونی باید به نکات مهمی توجه داشته باشید که شامل موارد ذیل است.

نوع قیرگونی

اولین موردی که در تهیه قیرگونی باید به آن توجه داشته، نوع قیرگونی است. به طور کلی قیرگونی به دو نوع یک لایه و چند لایه تقسیم می شود که بنا به کاربرد و همچنین محیط مورد نظر تفاوت دارد. ساخت قیرگونی نیز به این صورت است که ابتدا یک لایه قیر و سپس یک لایه گونی برای تثبیت قیر ریخته می شود، در قیرگونی های چند لایه این روند چندین بار تکرار می شود.

کاربرد قیرگونی

از قیرگونی در مکان های مختلفی استفاده می شود مثل: سرویس های بهداشتی، پشت بام، آشپزخانه، دیواره ها و کف حمام و موارد دیگر. در زمان خرید قیرگونی باید دقت داشته باشید که بر اساس کاربرد آن، انتخاب خود را انجام دهید تا مفید و موثر باشد.

قیرگونی

قیمت قیرگونی

هر کدام از موارد قبلی به صورت جداگانه در قیمت قیرگونی تاثیر مستقیم دارند. طبیعتا هرچه کیفیت مواد اولیه قیرگونی و تعداد لایه های آن بیشتر باشد، قیمت قیرگونی نیز افزایش خواهد داشت.

برای دیدن ویدیو و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نوع عایق بر روی لینکی که در ابتدای متن قیرگونی وجود دارد، کلیک کنید.

  • ۰۰/۰۵/۱۱
  • fidaxo learn

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی