دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

  • ۰
  • ۰

خرید گوشی اقساطی

خرید گوشی اقساطی یکی از بهترین روش های رسیدن به یک موبایل هوشمند با کیفیت است. در خرید گوشی اقساطی شما ابتدا با پرداخت مبلغ کمی به عنوان پیش پرداخت، گوشی را دریافت نموده و بقیه مبلغ را به صورت اقساطی و ماهانه (بلند مدت و کوتاه مدت) پرداخت خواهید کرد.

 گوشی اقساطی

ضمانت

مسئله مهم در زمان تهیه گوشی اقساطی نوع ضمانت برای مرکز فروش مورد نظر است. به طور کلی ضمانت برای خرید گوشی به روش اقساطی بسیار مهم است، چرا که تضمین کننده پرداخت اقساط می باشد. نوع ضمانت گوشی اقساطی معمولا به سه نوع چک، سفته و یا ضامن معتبر است. در زمان ارائه چک یا سفته باید نهایت دقت را داشته باشید تا در صورت بروز هر گونه مسئله خاصی، مشکلی برای شما پیش نیاید.

تعداد اقساط

در مورد خرید گوشی اقساطی باید این نکته را در نظر داشته باشید که تعداد و میزان اقساط با میزان مبلغ پیش پرداخت و همچنین سود حاصل از گوشی رابطه مستقیم دارد. برای نمونه هر چه تعداد اقساط بیشتر باشد و مبلغ آنها کمتر، سود کلی خرید نیز افزایش خواهد داشت، همچینین اگر مبلغ پرداخت شده برای پیش قسط توسط شما زیاد باشد تعداد اقساط کمتر شده و سود نیز کاهش می یابد.

عوامل دیگر

از عوامل دیگری که در خرید گوشی اقساطی موثر هستند می توان به برند مورد نظر و همچنین کیفیت محصول اشاره نمود. طبیعتا هر چه کیفیت گوشی بیشتر باشد، مبلغ آن نیز افزایش یافته و در نتیجه سود محصول هنگام خرید نیز بالاتر می رود. این مورد در برند گوشی نیز صدق می کند، یعنی اعتبار و سابقه برند انتخاب شده نیز رابطه مستقیم با خرید گوشی اقساطی دارد.

در پایان باید مورد را در نظر داشته باشید که خرید و تهیه گوشی به هر روشی به بودجه مورد نظر و همچنین نیازها و توقعات شما بستگی دارد.

  • ۰۰/۰۵/۲۶
  • fidaxo learn

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی