دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

  • ۰
  • ۰

بهترین روش کاشت مو در ایران و جهان

تقریبا و به طور متوسط مردان از سن 35 سالگی دچار ریزش مو می شوند. این آمار در خانم ها به طور میانگین از سنین 40 تا 45 سال شروع می شود. ریزش مو در افراد یکی از شایع ترین اتفاقاتی است که رخ می دهد و این مسئله به شدت باعث نگرانی آن ها می شود. کاشت مو به عنوان قطعی ترین روش برای درمان ریزش امروزه در سر تا سر جهان شناخته می شود.

ریزش مو در افراد به دلایل متفاوتی اتفاق می افتد مثل: کمبود ویتامین ها، مشکلات و بیماری هایی مثل کم کاری تیروئید، دیابت، بیماری های ژنتیکی و تخمدان پلی کیستیک در بانوان. اکثر افراد در تلاش هستند تا با مصرف مواد غذایی مناسب و استفاده از محلول ها و ماسک های گیاهی و شیمیایی از ریزش موهای خود جلوگیری کنند. اما اگر با رعایت تمام موارد بالا باز هم کسی دچار کچلی شد چه باید کرد؟ کاشت مو به عنوان درمان قطعی ریزش مو در سرتاسر جهان یکی از بهترین روش ها برای رفع طاسی سر است. اما این سوال پیش می آید که با وجود انواع روش های کاشت و پیوند مو، بهترین روش کاشت مو در ایران و جهان چیست؟

انواع روش های کاشت مو

کاشت مو در ایران و جهان با روش های زیر انجام می شود.

  • کاشت مو به روش FIT
  • کاشت مو به روش FUE
  • کاشت مو به روش SUT
  • کاشت مو به روش میکروگرافت
  • کاشت مو ترکیبی

بین تمام روش های کاشت که در بالا به شما معرفی کردیم، اینکه بگوییم بهترین روش کاشت مو در ایران و جهان کدام است، کار درستی نیست. زیرا با توجه به شرایط هر فرد و میزان ریزش مو و کچلی او، می توان از هرکدام از روش های ذکر شده استفاده کرد. کاشت مو با روش FIT چون یک روش تهاجمی و با برش های عمیق بود، امروزه فقط در موارد خاص استفاده می شود. جدیدترین روش کاشت مو استفاده از روش SUT است که چون دوران نقاهت کوتاهتری دارد و امکان استخراج فولیکول های مو به تعداد بیشتری وجود دارد، بیشتر مورد استقبال پزشکان و افراد قرار می گیرد.

در روش SUT گرافت های مو به وسیله دستگاه پانچ از سر خارج می شود و بعد از بررسی، بهترین آن ها در محل های خالی سر کاشته می شود. پزشک قبل از کاشت به وسیله قلم، روی سر طراحی می کند تا فولیکول های استخراجی را در محل مناسب بکارد و بعد از کاشت، مو ها به ترتیب و در محل های مناسب رشد کنند. (https://b2n.ir/s04999)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی