دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

دانستنی های تجارت ایران

هر آن چه که درباره شرکت های فعال در حوزه تجارت باید یدانید.

۷ مطلب در بهمن ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

در این مقاله به بررسی دو قفل پرطرفدار یوکا و کارتی میپردازیم

قفل کارتی چیست؟

قفل کارتی، یکی دیگر از قفل‌های هوشمندی است که زمینه حذف کلید و دسترسی آسان و سریع برای همگان  فراهم کرده است. اما  این قفل مزیت های بیشمار دیگری نیز از جمله  رمز، اثر انگشت، ریموت کنترل، بلوتوث، حریم شخصی، قفل کودک، قفل خودکار، سنسور آی‌آر، ورودی دوبل، کد تصادفی و … را دارد. به‌طوری که می‌توان گفت هر آنچه یک شخص از قفل انتظار دارد و حتی بیشتر را برای مشتریان فراهم میکند.هم چنین می‌توان کارت‌های متعددی را به آن شناسایی کرد. البته در صورت گم‌شدن هر کدام از این کارت‌ها، می‌توانید در کمترین زمان و به راحتی آن را از دسترس خارج نمایید. همچنین نصب این قفل امکان ثبت ورود و خروج را در اختیار شما قرار می‌دهد. امکان شناسایی کارت‌های متعدد به این قفل وجود دارد. مهم‌ترین آن‌ها RF کارت بزرگ، KEY TAG و SMART CARD می‌باشند. البته می‌توان کارت‌ مترو و اعتباری هم به آن شناسایی نمود.

باید به این نکته توجه کنید که تعداد شناسایی کارت‌ها با توجه به برند متفاوت است. ولی ظرفیت شناسایی کارت در اکثر قفل‌ها بالای 20 عدد کارت می‌باشد. به‌عنوان مثال سامسونگ تا 20، اورنت تا 100 عدد کارت می‌توان به آن شناسایی کرد.

قفل یوکا

قفل یوکا چیست؟

قفل یوکا یکی از جدیدترین و بروزترین قفلهای دیجیتال می باشد . طراحی زیبا ، فناوری بروز و هوشمندانه و امکانات منحصر بفرد این مدل دستگیره اثر انگشتی باعث شده تا این محصول در زمانی کم بیشترین تقاضا و استقبال را نزد مشتریان داشته باشد. طراحی زیبا در رنگ بندی متفاوت و سهولت در باز و بسته شدن قفل دیجیتال درب و همچنین امنیت بالای این دستگیره به دلیل سه زبانه بودن مغزی آن انتخابی ایده آل جهت قفل دربهای ضد سرقت برای خریدار فراهم می نماید . دسترسی به قفل از طریق اثر انگشت ، رمز و استفاده همزمان آن یکی از مزایای قفل یوکا می باشد که کاربر می تواند نسبت به نوع کاربری و سلیقه خود از آن استفاده نماید . امکان باز و بسته شدن درب از طریق نرم افزار موبایل ( بلوتوث) یکی از ویژگیهای برتر قفل یوکا میباشد که باعث شده نسبت به محصولات مشابه متمایز گردد . این قفل دیجیتال را میتوان بعنوان قفل اثر انگشتی درب منزل ، قفل کارتی اماکن تجاری – اداری و قفل رمزی اتاق سرور و … استفاده نمود

 

قفل کارتی

قفل کارتی به چند دسته اصلی تقسیم میشود از مهمترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد

قفل کارتی آفلاین

 این قفل به صورت مستقل عمل میکند و هیچ ارتباطی بین قفل و نرم افزار نیست، همه ارتباطات فقط از طریق کارت های مختلف که به هدف های متنوع صادر میشوند انجام میشود

قفل کارتی آنلاین

این قفل آنلاین از طریق سیستم بی سیم یا وایرلس به نرم افزار مرکزی سیستم وصل می شود و تمامی تنظیمات و دریافت گزارشات مربوطه بدون نیاز به حضور فیزیکی فرد، در کامپیوتر اپراتور به صورت آنلاین انجام میشود .

قفل کارتی با کارت تماس مستقیم

این نوع قفل کارتی جزو اولین رده های قفلهای کارتی بودند که به بازار عرضه شد و با گذشتن زمان و ورود انواع به روزتری از کارت ها تقریبا کمتر کاربری است که همچنان تمایل داشته باشد از آنها استفاده کند . در این نوع قفل برای باز کردن درب کارتی حتما باید کارت با قفل تماس مستقیم برقرار کند که همین مساله باعث سخت شدن کاربری این قفل ها شده است . چون شما باید همانند قبل در هنگام رسیدن به جلوی درب مثل کلید، این بار دنبال کارت تان بگردید . از سویی دیگر، اگر این قفل ها به عنوان قفل هتلی استفاده شوند به علت تعدد استفاده از این کارت ها در مدت زمان کمی مستهلک می شوند و باید تعویض شوند که این خود باعث افزایش هزینه های هتلداری میشود .

قفل کارتی با کارت RFID

این نوع مدل قفل کارتی از جمله پرطرفدارترین نوع دستگیره های کارتی هوشمند است . در این نوع قفل برای باز کردن درب با کارت نیازی به تماس مستقیم قفل با کارت نیست و تنها از طریق امواج رادیویی بین قفل و کارت ارتباط برقرار میشود و درب با کارت  به سادگی باز میشود .

 


 

.

قفل یوکا و قفل کارتی

ویژگی های قفل یوکا

 

شناسایی کاربر توسط رمز عبور

 

قابلیت شناسایی رمز عبور بین ۳ تا ۱۲ رقم

 

قابلیت استفاده از کدهای تصادفی

 

این امکان جهت بالا بردن امنیت برای عدم شناسایی و لو رفتن رمز عبور میباشد . قبل از وارد کردن رمز ، دستگاه ۲ عدد تصادفی به شما میدهد تا رد اثر انگشت بر روی همه اعداد باشد و رمز مشخص نشود

شناسایی کاربر توسط اثر انگشت 

باز کردن و دسترسی به قفل از طریق اثر انگشت یکی از امکانات قفل یوکا میباشد . که توانایی شناسایی ۱۰۰ اثر انگشت مجزا را دارد.

شناسایی کاربر توسط کارت

 

همراه این مدل قفل یوکا دو عدد کی تگ میباشد و تا ۵۰ عدد کارت  را میتوان به قفل معرفی کرد.

 

قابلیت باز کردن درب با بلوتوث و گزارش گیری تردد

 

با نصب نرم افزار بر روی گوشی همراه ، امکان باز و بسته کردن درب از طریق تلفن همراه امکان پذیر می باشد . همچنین از طریق این نرم افزار امکان گزارش گیری از رفت و آمدها به سادگی امکان پذیر است.

تصویر قفل یوکا و کارتی

سیستم ضد شوک 

در صورت وارد کردن هرگونه  ولتاژ غیر مجاز سیستم هشدار صوتی دستگیره فعال میشود و سیستم ورود برای چند دقیقه قطع می گردد

 

سیستم اعلان حریق

در صورت بروز آتش سوزی سیستم هشدار صوتی دستگیره فعال شده و به شما هشدار میدهد


 

سیستم  تغذیه اضطراری

در صورت عدم توجه به آلارم دستگاه جهت تعویض و اتمام شارژ باتری دستگیره ، میتوان از یک منبع تغذیه کمکی            (باتری کتابی ۹ولت ) جهت تامین برق دستگیره استفاده کرد و به محض ورود توسط رمز، کارت یا اثر انگشت باتری قفل را تعویض نمود.

 

قفل اتوماتیک

 

به محض بسته شدن درب ، دستگاه به صورت اتوماتیک قفل می گردد  و ورود افراد غیر مجاز  امکان پذیر نمیباشد . پس از فعال شدن قفل اتوماتیک  ، درب از داخل توسط دستگیره  باز میشود .  فعال یا غیر فعال بودن این دستگاه به عهده خودتان میباشد. .

 

قفل کارتی چیست؟

 

در ایران به علت قیمت پایینش قفل یوکا مدل H-5100 محبوب است. این قفل در دو رنگ طلایی و نقره‌ای عرضه می‌شود. قیمت مناسب و ظاهر خوب قفل یوکا باعث شده طرفدارانی داشته باشد. لازم به ذکر است شرکت کارن می‌تواند این مدل را با نازل‌ترین قیمت و گارانتی شرکت کارن تهیه و عرضه نماید.

 

همچنین شما میتوانید انواع مختلف قفل کارتی و یوکا را از فروشگاه کارن  به راحتی تهیه کنید.

  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

سئو سایت

اگر به دنبال تجارت در دنیای مدرن هستید ، حضور گسترده وب کاملاً حیاتی است. خواه مشتری به دنبال کفش ، اتومبیل جدید یا حتی یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی جدید باشد ، افراد بیشتری به منابع گسترده آنلاین دسترسی پیدا می کنند. اما این منبع یک شمشیر دو لبه است: اگرچه دنیای آنلاین گزینه های بیشتری نسبت به گذشته به مصرف کنندگان ارائه می دهد ، اما همچنین می تواند یک چالش برای یک کسب و کار باشد که همیشه از بسته خارج شود.

 

اینجاست که خدمات سئو سایت حرفه ای وارد می شود. سئو یا بهینه سازی موتور جستجو به وب سایت شما کمک می کند تا از موتور جستجو بالا رود. از طریق بک لینک ، کلمات کلیدی ، توسعه محتوا و طراحی وب ، یک آژانس سئو می تواند رتبه بندی Google شما را بهبود بخشد و تجارت شما را بیش از گذشته در دسترس و قابل مشاهده برای مشتریان بالقوه قرار دهد.

 

خواه به دنبال سئو تجارت ، سئو پزشکی یا سئو سازمانی باشید ، یک آژانس سئو با تجربه می تواند مهارت های آنها را متناسب با نیازها و اهداف کسب و کار شما متناسب سازد. برخی از مشاغل ممکن است فقط به بک لینک احتیاج داشته باشند در حالی که برخی دیگر به یک پروژه توسعه وب گسترده تر نیاز دارند.

 

در اینجا در Peaks Digital Marketing ، ما تیمی از متخصصان سئو را جمع کرده ایم که برای کمک به کسب و کار شما در بالا رفتن از نردبان موتور جستجو و رسیدن به اهداف شما متعهد هستند. با این حال ، ما می فهمیم که هنگام انتخاب آژانس جستجوگرها گزینه هایی دارید و تعیین اینکه چه کسی برای نیازهای فردی شما در تجارت بهتر است ، می تواند چالش برانگیز باشد. به همین دلیل است که ما از این وبلاگ استفاده می کنیم تا هفت موردی را که قطعاً باید در یک آژانس جستجوگر جستجو کنید به شما بگوییم.

1: برداشت اول: آیا آنها بهترین کار را برای شما انجام می دهند؟

 

وقتی صحبت از ارتباطات ، شرکای تجاری و پیمانکاران می شود ، برداشت اول همه چیز است. هنگام انتخاب آژانس SEO مناسب ، می خواهید ابتدا مطمئن شوید که آنها از نظر فرهنگی مناسب هستند ، به اهداف شما اعتقاد دارند و می توانند نتایجی تولید کنند که در نهایت به رشد تجارت شما کمک می کند. همچنین می خواهید اطمینان حاصل کنید که آژانس پنهانی نیست - شفافیت و ارتباطات آزاد برای هر آژانس سئو با کیفیت ضروری است. آنها باید شما را همیشه در جریان داشته باشند و شما باید همیشه نحوه استفاده از منابع خود را بفهمید.

2: اهداف شرکت شما اولین است

 

در حالی که یک آژانس سئو می تواند چیزهای زیادی را به میز ارائه دهد ، شما هنوز هم متخصص زمینه خود هستید و هر شرکت بازاریابی دیجیتال برای تأمین نیازهای تجاری شما در آنجا حضور دارد. اگر به دنبال آژانس سئو هستید که بخواهد وارد کار شود و تعدیلاتی را برای رونق کسب و کار خود در اینترنت انجام دهد ، مهم است که آنها دیدگاه شما را به اشتراک بگذارند و به ایده های شما ایمان داشته باشند. یک متخصص SEO ایده آل ابتدا به نگرانی ها ، اهداف شما گوش می دهد و سپس برای حل مشکلات شما و کمک به شما در دستیابی به این اهداف توصیه هایی می کند. آژانس باید همیشه اهداف شما را در خط مقدم نگه دارد تا به برند ، فروش ، بازدید و تبلیغات شما کمک کند.

3: مددجویان را در این راه آموزش می دهد

 

آیا با شرکت های سئو کار که استراتژی های "مخفی" دارند کار کرده اید؟ این نه تنها باعث قطع شدن خودکار اتصال می شود ، بلکه می تواند به اعتبار آنلاین شرکت شما آسیب برساند. آژانس های برتر جستجوگرها با گزارش پیشرفت ، جلسات تعاملی و اثبات آنچه که کار نکرده است ، مشتریان را در جریان می گذارند. هیچ چیز بدتر از این نیست که شرکتی اسرار را حفظ کند یا باعث شود شما احساس راحتی نکنید که پول شما از نظر میزان ترافیک ، هدایت و اهداف واقعاً کجاست. یک شرکت سئو که به مدل کسب و کارش وفادار است و در این راه ترفندهای اساسی سئو را به شما می آموزد ، شرکتی است که هنگام استخدام باید مراقب آن باشید.

  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

seo on page

فاکتورهای مهم سئو سایت عناصری هستند که در وب سایت شما اتفاق می افتد. اینها مواردی است که شما بر آنها کنترل کامل دارید ، بدین معنی که می توانید با رعایت بهترین روشها برای سئو در بهبود این عوامل در طول زمان کار کنید. این فراتر از بازاریابی محتوای شما تا سطوح عمیقتر HTML سایت شماست.

در اینجا تنها چند مورد از عوامل SEO موجود در صفحه وجود دارد که می تواند به شما در بهبود رتبه جستجوی شما کمک کند:

عنوان  - برچسب عنوان در هر صفحه به موتورهای جستجو می گوید صفحه شما درباره چیست. این باید 70 حرف یا کمتر باشد ، شامل کلمه کلیدی که محتوای شما روی آن تمرکز کرده و نام تجاری شماست.

توضیحات متا - توضیحات متا در وب سایت شما به موتورهای جستجو در مورد هر صفحه کمی بیشتر می گوید. بازدیدکنندگان انسانی شما از این مورد نیز برای درک بهتر صفحه و مرتبط بودن آن استفاده می کنند. این باید شامل کلمه کلیدی شما باشد و همچنین جزئیات کافی را در اختیار شما قرار دهد تا به خواننده بگویید محتوای آن چیست.

عنوان های فرعی - عنوان های فرعی نه تنها خواندن مطالب شما را برای بازدید کنندگان آسان می کند ، بلکه می تواند به بهبود سئو سایت شما کمک کند. می توانید از برچسب های H1 ، H2 و H3 استفاده کنید تا به موتورهای جستجو کمک کند مطالب شما را بهتر بفهمند.

پیوندهای داخلی - ایجاد پیوندهای داخلی یا پیوند به مطالب دیگر در سایت شما ، می تواند به موتورهای جستجو کمک کند تا درباره سایت شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. به عنوان مثال ، اگر در حال نوشتن پستی در مورد ارزش یک محصول یا خدمات خاص هستید ، می توانید به صفحه محصول یا خدمات در پست وبلاگ خود پیوند دهید.

نام تصویر و برچسب های ALT - اگر از تصاویر در وب سایت خود یا محتوای وبلاگ خود استفاده می کنید ، همچنین می خواهید کلمه کلیدی یا عبارت خود را در نام تصویر و برچسب alt وارد کنید. با درج این اطلاعات ، به ارائه تعریف SEO خود نیز کمک می کنید. این به موتورهای جستجو کمک می کند تصاویر شما را بهتر نمایه کنند ، که ممکن است در هنگام جستجوی کاربران برای یک کلمه کلیدی یا عبارت خاص ، به نظر برسد.

هنگام قرار دادن استراتژیک کلمات کلیدی و عبارات SEO در صفحات ، مهم است که از بهینه سازی بیش از حد جلوگیری کنید. اگر Google بخواهد بیش از حد در کل مطالب از کلمات کلیدی استفاده کند ، صفحه شما را جریمه می کند.

 

علاوه بر این ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که هر قسمت از محتوا فقط روی یک یا دو کلمه کلیدی متمرکز است. این به شما اطمینان می دهد که محتوای شما خاص و مرتبط است. تلاش برای مقابله همزمان با بیش از حد کلمات کلیدی ممکن است بر بهینه سازی موتور جستجوی شما تأثیر منفی بگذارد زیرا این امر اغلب باعث ایجاد محتوای کم تمرکز و نازک می شود.

  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) روشی دائماً در حال پیشرفت است ، زیرا موتورهای جستجو برای ارائه تجربه کاربری بهتر به به روزرسانی الگوریتم های خود ادامه می دهند. برای پیدا کردن شرکت سئو حرفه ای لازم است بدانید در مواردی که SEO می توانست به طور موثری با معادلات تراکم کلمات کلیدی و بک لینک ارزان خریداری شود ، سئو مدرن فقط به عنوان بخشی از یک استراتژی جامع و یکپارچه بازاریابی دیجیتال عمل می کند.

 

شرکتهایی که زمانی سئو خود را در خانه نگه می داشتند ، ایجاد موفقیت سنجشی در سئو را پیچیده تر می دانستند. اکنون ایجاد بک لینک موثر به محتوای جذاب ، بازاریابی تأثیرگذار و حداقل ذکاوت در روابط عمومی نیاز دارد. بر این اساس ، یک استراتژی کلمه کلیدی مدرن به تحقیق درمورد کاربر ، تجربه بازاریابی محتوا و دانش کار در مورد اولویت های رتبه بندی Google نیاز دارد. این ممکن است به بیش از یک یا دو متخصص سئو در یک تیم بازاریابی نیاز داشته باشد ، به همین دلیل برخی از مارک ها همکاری با یک آژانس حرفه ای سئو را انتخاب می کنند.

 

استخدام یک شرکت یا آژانس سئو می تواند یک کار ترسناک باشد. در بهترین حالت ، شریک زندگی شما ترافیک ارگانیک به سایت شما افزایش می دهد ، رتبه بندی جستجوی شما را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند تا منجر به فروش و فروش بیشتری شوید. در بدترین حالت ، شریک SEO شما با تکنیک های کلاه سیاه روبرو می شود که به موفقیت موفقیت می بخشد ، قبل از شروع مجازات ها ناپدید می شود و باعث می شود شما بیش از هر زمان دیگری - و ماهها یا سالها پاکسازی نکنید

 

با این حال ، استخدام شخصی برای ایجاد و اجرای یک طرح جستجوگرها دشوار نیست. برای استخدام نیازی به متخصص بودن ندارید. شما فقط باید بدانید که چه سوالاتی بپرسید و چه پاسخی را انتظار داشته باشید. 12 سوال زیر را در نظر بگیرید - و اینکه در پاسخ ها چه چیزی را جستجو کنید - برای یافتن یک شرکت متخصص SEO که بهترین روش ها را دنبال می کند و نتایج مورد نظر شما را هدایت می کند:

1. فلسفه شما برای نزدیک شدن به SEO برای ارائه نتایج چیست

 

سه جنبه اصلی سئو وجود دارد و کارآمدترین شرکت های سئو هر سه را به عنوان مولفه های یک استراتژی جامع سئو می دانند.

 

    سئو فنی کد ، ساختار سایت ، سرعت سایت و سایر معیارهایی را که می تواند بر ترافیک جستجوی شما تأثیر بگذارد در نظر می گیرد. در طی بررسی فنی سئو ، یک متخصص سئو اطمینان حاصل می کند که موتورهای جستجو می توانند سایت و محتوای آن را جستجو کنند ، 404 خطا را بررسی می کنند و هدایت ها را از جمله سایر کارها تجزیه و تحلیل می کنند.

    تجربه کاربر (UX) بهینه سازی محتوای ویژگی های دیجیتال شما است. در طی یک بررسی سئو در صفحه ، یک متخصص سئو جنبه های کاربر در سایت شما را تجزیه و تحلیل می کند ، از جمله محتوا ، پیمایش و بهینه سازی کلمات کلیدی.

  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

با حجم باورنکردنی هرزنامه و شرکتهای نامعتبر در فضای مجازی ، یافتن شرکت سئو سایت مناسب برای شما ناامید کننده و ترسناک است. به هر حال ، سئو یک سرمایه گذاری طولانی مدت است و بسته به نحوه استراتژی می تواند حضور وب شما را ایجاد یا از بین ببرد ، بنابراین قبل از انتخاب شرکتی برای مدیریت سئو خود ، دقت لازم را انجام دهید. ما پنج مورد را شرح داده ایم که هنگام بررسی شرکت های جستجوگر جستجوگر باید مراقب آنها باشید.

 

پیشنهادهای واقع گرایانه - اگر به نظر درست بودن خیلی خوب می آید ، احتمالاً چنین است. به دنبال شرکت هایی باشید که نتایج واقعی ارائه می دهند و از ضمانت استفاده نمی کنند. سئو یک فرآیند مداوم است و هیچ کس توانایی تضمین رتبه بندی 100٪ را ندارد زیرا الگوریتم های جستجو خارج از کنترل آژانس هستند. هر گونه وعده برای رتبه بندی یک شبه یا رتبه بندی تضمینی باید یک پرچم قرمز فوری برافراشته کند.

 

تجربه - ایده خوبی است که به بررسی مدت زمان فعالیت شرکت بپردازیم. مدت زمانی که شرکت فعالیت کرده و فعالیت می کند نشان دهنده سطح تجربه آنها است. شرکت هایی که خدمات بسیاری به مشتریان خود ارائه داده اند ، در چندین صنعت تجربه دارند و می دانند چه عواملی موثر است.

 

مطالعات موردی - شرکت های خوب جستجوگرها نه تنها باید مطالعات موردی را به راحتی انجام دهند بلکه باید خوشحال باشند که آنها را به شما نشان می دهند. مطالعات موردی باید کار آنها را برجسته کند و نمونه های مشخصی از عملکرد آنها ، تأیید تخصص و مهارت آنها ارائه دهد. مطالعات موردی گواهی بر توانایی شرکت در ارائه نتایج مثبت است ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که شرکت هایی که در نظر دارید قادر به ارائه آنها برای شما هستند.

 

گواهینامه ها - اگرچه "گواهی SEO" برای هر کلمه وجود ندارد ، اما گواهینامه های استانداردی وجود دارد که بسیاری از آژانس های قانونی برای Analytics و PPC دارند. گوگل ، یاهو و بینگ همه گواهینامه های خاص خود را برای PPC دارند و شرکت هایی که این گواهینامه ها را دارند ، دانش خود را از سیستم عامل های تبلیغاتی هر موتور جستجو ثابت کرده اند.

 

روشهای کلاه سفید - از آژانس خود بپرسید که آنها از چه نوع استراتژیهایی استفاده می کنند و از آنها بخواهید تا آن را برای شما در مورد شرایطی که می فهمید توضیح دهند. هرگونه استراتژی که به نظر می رسد دستکاری یا غیراخلاقی باشد ، باید یک نگرانی فوری ایجاد کند. شرکتهای اخلاقی مشکلی در پاسخگویی به سولات شما و توضیح جزئیات استراتژی خود نخواهند داشت تا مشکلی در عملکرد آنها وجود نداشته باشد.

 

اگرچه SEO برای شما ناآشنا است و می تواند یک موضوع ترسناک باشد ، اما مهم است که خود را به برخی از دانش های اساسی مجهز کنید و در مورد آژانس های SEO احتمالی خود تحقیق کنید.

  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

خاک سنگ یا پودر سنگ  یکی از مصالح پر اهمیت و پر استفاده در صنایع مختلف مثل ساختمان سازی، راه سازی، ساخت پل ها و همه انواع پروژه های عمرانی و صنایع دستی و هنری و یا حتی صنایع غذایی می باشد. از بین انواع مختلف پودر سنگ موجود در کشور عزیزمان پودر سنگ جوشقان یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین آنهاست و افراد زیادی در صنایع مختلف به دنبال خرید این نوع پودر سنگ و استفاده از آن در مشاغل مختلف خود هستند.

پودر سنگ جوشقان مرغوب

این نوع پودر سنگ از نوعی سنگ از جنس کربنات کلسیم موجود در شهر جوشقان استان اصفهان به دست می آید و به دلیل کیفیت بالا، رنگ سفید آن، چسبندگی و استحکام بالا و همچنین خاصیت ضد آبی که دارد دارای موارد استفاده بسیار زیادی می باشد.

از دیگر مزایایی پودر سنگ جوشقان می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1.رنگ بسیار سفید و درخشان

2-ماندگاری رنگی و ظاهری

3-چسبندگی زیاد

4-مقاومت و استحکام بالا پس از خشک شدن

5-ترکیب پذیری عالی با مصالح ساختمانی دیگر نظیر سیمان سفید

6. خاصیت ضد آب 

7. مقاوم در برابر ترک خوردن

8. در برابر اشعه فرابنفش خورشید مقاوم است.

9. نیاز به الک مجدد برای استفاده ندارد.

کاربرد های پودر سنگ جوشقان

  • استفاده از پودر سنگ به عنوان ملات

  • چسبندگی بیشتر بر روی قیر گونی جاده ها

  • خوراک دام و طیور

  • سند بلاست

  • برای تهیه داروها

  • خلق آثار هنری و مجسمه سازی

  • در تولید نوشابه های گازدار

  • در تولید شیره انگور

  • ترکیب با سیمان سفید و استفاده در بنای ساختمان ها

  • تهیه دوغاب برای درزگیری کاشی و سرامیک

  • ضدعفونی کردن آب و فاضلاب

  • در تولید بتن به دلیل چسبندگی و افزایش استحکام سازه ها

  • در کشاورزی

  • در معادن زغال سنگ

  • جایگزین به جای گچ کاری در مناطق مرطوب و شرجی

  • در ترکیب با مواد نانو بسیار مناسب است.

کارخانه پودر سنگ جوشقان

 

مشخصات فنی پودر سنگ جوشقان

  • سنگ جوشقان در دسته بندی سنگ های رسوبی دگرگون شده قرار می گیرد( نزدیک به مرمریت) .

  • وزن حجمی : 2.7 گرم بر سانتی متر مکعب

  • جذب آب : 3 درصد

  • مقاومت در مقابل سایش ( تست لس آنجلس) : 34 درصد

  • خاک سنگ از پودر سنگ زبرتر است ( دانه بندی درشت تر دارد)

  • آنالیز فیزیکی مخلوط پودر آسیایی :

مش 20 – 40 : 10 درصد ، مش 40 – 50 : 10 درصد ، مش 0 50 – 70 : 20 درصد ، مش 70 - 140 : 20 درصد به بالا : 40 درصد

پودر سنگ سفید جوشقان

 

اگر قصد خرید پودر سنگ به خصوص پودر سنگ جوشقان را دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم به کمپانی هایی که سابقه و تجربه بالایی در این زمینه دارند مراجعه کنید. یکی از شرکت های معتبر و خوش نام و با سابقه پودرسازان می باشد که به دلیل موقعیت قرار گیری آن در مرکز کشور پودر سنگ های با کیفیت تولید می کند و همچنین موقعیت خیلی خوبی برای ارسال محصولات به سراسر ایران را دارد. 

برا اطلاعات بیشتر و خرید پودر سنگ می توانید به وبسایت پودرسازان مراجعه کنید.





 

  • fidaxo learn
  • ۰
  • ۰

فست فود کیش

جزیره مرجانی کیش، با آسمانی نیلگون و محیطی آرامش بخش همچون مرواریدی زیبا در خلیج همیشه فارس ایران می‌درخشد.  این شهر در هر چهارفصل سال میزبان گردشگران است. یک ویژگی بسیار خوب این جزیره آن است که در آن زیر ساخت­های خوبی برای گردشگران تدارک دیده شده است، از جمله این که رستوران­ها و فست فودهای باکیفیت زیادی در این شهر برپا شده‌اند، بطوری که بسیاری از آنها  خود یک جاذبه گردشگری این شهر محسوب می­شوند.  در مقاله زیر لیست کاملی از بهترین فست فودهای کیش به شما ارائه می­دهیم.

چرا بهترین فست فود کیش، فودلند است؟

سالن بزرگ این رستوران می تواند در یک زمان میزبان تعداد زیادی از گردشگران باشد. طراحی خاص، زیبا و مردن، وجود موسیقی زنده، امکانات رفاهی در درون فست فود کیش مانند اینترنت رایگان، صندلی کودک، مبلمان راحتی و منو گسترده غذایی با تعداد بالا غذا می تواند برای شما خاطره شیرینی از کیش در ذهنتان ایجاد نماید.

فست فود کیش

فست فود غذای سنگینی است و نیاز دارید بعد از میل کردن کمی فعالیت بدنی داشته باشید تا به هضم غذا کمک کنید. بهترین فست فود کیش به فکر سلامتی شما هم هست. می توانید بعد از سرو غذا در سواحل مرجانی رستوران قدم بزنید از منظره زیبا لذت ببرید، کمی به هضم غذا کمک کنید و خودتان را برای خوردن یک بستنی خاص و وسوسه انگیز در فودلند آماده کنید.

  • fidaxo learn